Maden
Tadı güzel diyemeyeceğim sosla tavuğun tadını kapatıyorlar içini açtığımda %80 salata ve patates ti düz döner istediğimde çok azdı bu sefer mayonez ve ketçap koymuşlardı ve kıkırdak çıktı yanında verdiği biberlerin için den canlı bir kurt çıktı az kala yicektik tek başıma gidebileceğim yer ama aile ile tavsiye etmem
Yemeklerin tadı on numara hizmet on numara atmosferde on numara çünkü burda Sergen Yalçın'ıda gördüm ve onla fotoğraf çekildim.
Lakayit insanlar , bir köfte yemek istedim berbat mi berbat ?bu berbatliga rağmen fiyatlar pahalı . Calasinlar lakayit. Bir yıldız bile fazla ama başka bir seçenek yok ..
Ellerinize sağlık
Zehirlendim
| 0501 345 23 23 |
| Dönerci |
| 3.9 / (64 yorum) |