Karasu
kasadaki abla öğrenci dostu çok teşekkür ederiz ellerinize sağlık
Hayatımda yediğim en kötü tavuk dürümlerden de tavuk dürümün içinden kemik çıktı hadi neyse dedik olabilir gözden kaçmıştır ama erikten bir saat sonra ikimizin de midesi aşırı derecede rahatsız oldu ve ağrıdı tekrar aradığımızda ise bizimle dalga geçerek kemik mide ağrıtmaz ki yaptılar asla önermiyorum zehirlenme garantiniz var.
Siparişimiz şuan 1 saat oldu hâlâ gelmedi. Büyük ihtimalle de soğuk gelir
Tavuk denedik Malzeme lezzetli ve oldukça yeterli, sıcak lavaşta ve paket yaptırınca ilk kez gördüm uzun süre sıcak tutacak folyolu kağıda sarıyorlar. Hızlı servis için de teşekkürler tavsiye ederim
Uğranılması gereken lezzet duraklarından birisi. Hijyen, güleryüz ve müşteri memnuniyetini önemsiyorlar. Fiyatlar da oldukça mütevazı. Çalışan insanlar da oldukça kalenderler. Başarılarının devamını diliyorum.
Tavuk muhtemelen bozuktu. Üstüne bir de kıkırdak vardı. Ekmekten de pişirildiği o metal zeminin kokusunu ve tadını aldım. Gerçekten sağlam midesi olan ve yemek seçmeyen benim bile midem kaldırmadı, iki dürümü de çöpe atmak zorunda kaldım
Mükemmel bence kampanyasıyla pazartesi çarşamba 1 alana 1 bedava kampanyası çok güzel
Kaç saat beklerim gelmedi kurye çok yavas okulda olduğum için Sınavim gitti yemek çok soguktu
Rezalet bir mekan , İstanbuldan geldiğimiz için mekan bulanayıp mecbur oturduk tombik döner ve iskender siparişi verdik et yerine ne kullandıkları belli değil yağları motor yağı sanki berbattı asla yemeyin
| (0264) 718 41 62 |
| www.facebook.com/sakir.filizfidan.9 |
| Dönerci |
| 3.3 / (39 yorum) |