Başakşehir
Havalandırmaları arızalı. Kıyafetlerimiz yağ kokusunu çekti.
Ramazan'ın son günü Anadolu Yakasından geldik. Trafikten vs. Geç kaldık yani iftardan 1 saat sonra vardık.yer durumunu sorduk. Şeflerden bir dayak yemediğimiz kaldı gayet kaba ve kovar gibi cevaplar aldık. Çıkarken son defa kasada Zehra Hanım'a denk geldik. Ona sorduk çok ilgilendi hatta şefler ona da aynı terslikte cevaplar verdi. Ama o bize bir yer buldu çok nazik ve anlayışlı biriydi sırf kendisinin hatırna bu restorana 3 yıldız veriyorum. Biz zaten Güneşli Şubesine ayda 2 3 kere gidiyoruz. Böyle kabalık hiç görmedik. Daha da yolum düşse girmem. Zehra Hanım'a çok teşekkür ediyoruz. ????????
Et dönerini tavsiye ederim.
İftar için buraya gittim. Mezeler ve ara sıcaklar bu fiyata göre standart ama ana yemek olan dönerin lezzeti güzel ve tekrar istediğinizde vermeleri gayet güzel. Şayet iftar menüsünde gördüğünüz sınırsız tatlı seçeneğine kesinlikle aldanmayın. Tatlılar açık büfe şeklinde ve servis başladığı an izdiham şeklinde tükeniyor. Benim kendime saygım var 1000 küsür lira para veripte keyifle iftar yapacağım bir yerde o izdihama girmem diyorsanız muhtemelen tatlı hiç yiyemeyeceksiniz çünkü tatlılar tekrar yenilenmiyor. Yapacağım en büyük eleştiri ve puanı kırmamın nedeni de bu olay. Tatlı durumu hariç ortanın üzerinde bir yer diyebilirim.
İftar için işyerine söyledim, çorba söylemişiz kaşık ve limon yok, İskender söylemişiz yoğurt ve çatal yok? Dalga mı geçiyorsunuz yazık günah değil mi işbaşında ben bunların peşine mi düşücem rezalet
İftar için tercih ettik, mekanın atmosferi çok güzeldi. Çalışanlar çok ilgili ve güler yüzlüydü. Yemekler çok hızlı servis edild ve çok lezzetliydi. Özellikle şube müdürü Ertaş beye çok teşekkür ederiz
İftar menüsü için yeterli doyurucu mekan çok kalabalık oluyor ve tatlılar erken bitiyor kişi başı 1350 tl genel olarak denemeye değer.
Yemekler soğuk geliyor ısıtmak için defaatle rica sonucunda isitilabildi hizmet yavaş hele iftarda hiç tavsiye etmem
Herşey harikaydı, Ertaş Bey'e ayrıca teşekkür ederiz????
İftar için geldik hizmetinden çok memnun olduk
Cam sakura ekibinolarak geldik.Cok güzel bir iftar deneyimi yaşadık.Tesekkurler Saafi döner
İftar menüsü harika hizmet çok kaliteli her şey için teşekkürler.
Tüm yemekler ve hizmet şahaneydi. Ertaş bey ve tüm çalışanlara teşekkür ediyorum. ????
Ailemle birlikte ramazanda iftar için tercih ettik. İftariyeliklerden tutun da tatlıya kadar her şey çok lezzetliydi. Ezan okuduğu andan itibaren çorba ara sıcaklar salata ana yemek tek bir an servis aksamadı. Bamya çorbasını özellikle tavsiye ederim. Mekan çok büyük atmosferi çok güzeldi, ayrıca tüm servis elemanları çok güler yüzlüydü, tereddütsüz tercih edilmesi gereken temiz nezih bir işletme. Çok teşekkür ederim❤️????????
Daha önce hep Güneşli şubenize gidiyordum orda da lezzetten yana mükemmeldiniz. İkitelli şubenizi iftarda deneyimlemiş oldum ve yine mükemmel hizmet ve yemekler çok lezzetliydi. Ertaş bey ve İkitelli şubesinde çalışan tüm personellere teşekkür ederimm.
Döneri çok lezzetli ve doyurucuydu. Porsiyonları gayet yeterli . Fiyat olarak da makul bir yer. Çalışan sayısı çok fazla yeterli ve çok iyi hizmet veren bir işletme. Kendilerine başarılar diliyorum.
Bölgenin hizmet ve kalite olarak en iyi işletmelerinden.Farklı semtte oturmamıza rağmen ramazanda ve belirli zamanlarda ailecek ziyaret ediyoruz.Biz memnunuz,insanlarında memnun olduğunu düşünüyorum çünkü alt kat üst kat tıklım tıklım.Talebe rağmen hizmet sistemli ve hızlı.Fiyat iyi Ürünler kaliteli Keyifli bir mekan.
| (0212) 671 81 81 |
| www.saafidoner.com |
| Dönerci |
| 4.2 / (2 yorum) |