Doğubayazıt
Midem ağrıdı yendikten sonra tavsiye etmiyorum eskiden daha iyi yapıyordu döneri kaliteyi düşürmüş
Döneri Lezzetli Mekan İse Lüks Ve Ferah Tavsiye Ederim.
Döneri çok kötüydü midem bulandı okadar çok sos varki döner tadı gelmiyo ???? iğrenç bide 160 tl para verdim
Çok güzeldi 1 numara
Bu gün yediğim dürüm dönerin icinde uzun bir kıl çıktı gerckten böyle hijyen siz bir yerde yemek yemek mi asla ????????????????
The location is actually around the corner from what it says on google maps. Lovely family who work here, great service. Delicious and very affordable wraps! :)
İskender diye sipariş ettik çorba gibi geldi
Pişmiş dönerin üstüne ekleme yapıyorlar. Berbat
harikaaaaa hizmet çok iyi yemek çok lezetliii tek kelimede mukemellll
| Dönerci |
| 3.5 / (203 yorum) |