Çankaya
Açıkçası, açık ara yediğim en kotu 10 döner arasına girer. Domates sosunun yakıştığını düşünüp uygulamaları ayrı bir dert, bim lavasi gibi yavan ve plastik hissettiren bir lavaş ile kaynastirmalari ayrı bir dert. Uzun yoldan geldim bir günlük işim vardı, denk geldikçe böyle donercileri denerim yol ustundeki, kararimdan hiç böyle pişman olacagimi dusunmezdim, abi olmuyor, o sos yakışmıyor, İskender sosu tavuğa yakışmıyor,netin içine işlemiyor. Kırmızı et olsa eminim çok iyi olurdu ama yok tavukta olmuyor. Denedik, gördük, hayirlisi. En iyi döneri bulmaktaki amacında burası da sinifta kaldı.
Fiyata göre gayet makul yemekleri var çalışanlarıda ilgili mekan temiz
Fiyat iyi, dürümler orta-iyi. Ama çalışanların sohbeti çok rahatsız edici, müşteri varken buna dikkat etmeleri lazım. Muhabbet seviyesi çok düşük çalışanları da ????????????????????????
Hocam 10 il gezdim sizin kadar kötü yapan mekana daha rast gelmedim gramaj yok denecek kadar az ve ekmeği bu kadar soğuk yapmak büyük başarı çok teşekkürler ülkenin güvenini azalttığınız için.
Fark etmezsek fazla ücret alacaklardı. İşyerinde biz tek olmamıza rağmen sakın gitmeyin beşevlerde yemek yiyebileciğiniz yerler var . Tavuğu kuruydu zar zor yedim .
Kapıda yazan 120 125 TL aldanmayın 5 para etmeyen döneri güzel dille itelamasyon yapıyorlar yanlışlıkla yolunuz düşmesin
Sos tadı tavuğu çok bastırıyor. Sosun tadı ayrı kötü. Dükkan çok yağ kokuyor. Fiyat olarak iyi
Tavuk döner sosu kötü. Dükkan kötü kokuyor. Lezzet sıradan. Fiyat iyi
Klasik esnaf döneri yeni nesil kokuyu sosla kapatanlardan değil
| (0312) 213 13 53 |
| Dönerci |
| 3.1 / (689 yorum) |