Samsat
Bugün yedim ve zehirlenmiş durumdayım ne diyeyim yani en kısa sürede denetlenmesini istiyorum.
Sipariş veriyoruz sipariş gelmiyor yok kurye imiz yok siparişte yok efendim aksama oldu umursamaz gibi konuşmalar hiç beğenmedim çalışanları sorumsuz sıfır puanımm
Sipariş Geç Ve Eksik Geldi Telefondaki Arkadşın Üslubu İyi Değildi
İletişim sıfır zamanında kesinlikle gelmiyor+ eksik ve ayranlar patlamış şekile kaç defa geldi berbat bı durum
İletişim kötü,eksik geldi
Yemek gelmiyo kuryeci ayranlari patlak getiriyor
İletişim kötü, eksik geldi
Tavuğun tadı iyidi ama ekmeği biraz fazla kalındı yinede çok iyiydi personeller çok ilgili
Sonradan midem bozuldu
1.5 saat oldu gelmedi iletişim kötü
| (0416) 216 06 06 |
| Dönerci |
| 3.5 / (129 yorum) |