Kırıkhan
Çok guzel kaliteli bir ilgi var ailemle gittim hepimiz çok memnun kaldık. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.
Kesinlikle denemelisiniz. İç ambiansı çok hoş lezzet mükemmel
Ben daha önce böyle bir yemek yemedim çok güzeldi cokkkk beğendim. Kesinlikle deneyin
Çok başarılı kesinlikle tavsiye ediyorum
Yemek çok güzeldi hizmet çok güzeldi çok temizdi.kesinlikle tavsiye ederim.
Yediğim en lezzetli döner hijyen yönünden çok özen gösteriyorlar
Ekmeğin içinde et kaybolmuş, tadını alamadım,kendilerini geliştirmeleri gerekiyor
Gerçekten 1 yıldız hak etmiyor geç getiriyorlar tadı kötu 2 tane istedik 1 tane getirdiler kuryeleri kaplumbaga sanki 2.54 sipariş ettim 3.48 geldi sen ne yapıyorsun bu kadar hiç sipariş etmeyin
Yemek siparişi vermek için aradık siparişi aldılar 45 dk sonra yine aradım yemeğim nerede kaldı diye geliyor abi çıktı yakındır cevabı aldım. 25 dk sonra yine aradım bu seferde telefona cevap verilmedi. Bu kadar alakasızlık bu kadar terbiyesizlik olmaz. Kesinlikle tavsiye etmiyorum
zehirlendim. ishal, kusma, kemik ağrısı, baş dönmesi. yemeyin yedirmeyin
| Dönerci |
| 2.9 / (26 yorum) |