Gebze
Gerçekten hayatımda yediğim en kötü döner. Döner tam pişmemiş olup daha kötüsü içerisinden kıl çıktı yediğime pişman oldum.
Verilen siparişler özenle alınmıyor yanlış alınıyor. Ayrıca dönerin tadı çok farklı yedikçe yeme hissiyatı vermiyor.
Çok güzel bir yerr
Cidden mükemmel.
Döneri çok lezzetli, personeli güler yüzlü
Abi şu döneri bir pişir be kanlı kanlı yedik kaç kez yak şu doğalgazı korkma,insalar bu yüzden gelmiyor yeterli kadar fiyatları normaldir.
Reis döner çok güzel lezzetli ve hemen siparişim geliyor çok da memnunum ailecek
Açık olduğu halde telefona bakılmıyor lezzeti güzel ama durum bu
| (0262) 641 43 44 |
| www.reisdoner.com.tr/gebze |
| Dönerci |
| 3.8 / (55 yorum) |