Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Rize Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Rize Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Merkez

Yorumlar
Erdoğan Yılmaz
Erdoğan Yılmaz bir hafta önce düzenlendi

Babamın ameliyatı sebebiyle yaklaşık 15 gün süre kaldığımız hastane. Özellikle başta Beyin Cerrahı Bülent hoca, Asistanı Çiğdem Hanım ve Beyin Cerrahi servisindeki tüm Hemşirelerin bizlere olan ilgi ve alakası daha öncesinde hiç bir devlet hastanesinde görmediğim türdendi. Umarım bu kadrolaşma ve liyakat hastanenin tüm birimleri ve ülkemin tüm sağlık kuruluşlarının anlayışına tesir eder.

Sevilay Satoğlu
Sevilay Satoğlu 2 hafta önce

Genel cerrahi mavi renkli servis doktorları operatör doktoru Bahri Kalyoncu, asistanı Necati Üst , hemşirelere ve tüm personellere ilgileri için canı gönülden teşekkür ediyoruz.

neslıhan Gundogdu
neslıhan Gundogdu 4 hafta önce

Hastane ve genel olarak personel ilgi alakası gayet güzel. Ama Yasemin ebe nin acilen hastayla iletişim hakkında destek alması gerekir. Servis içinde el kol sallayıp birkaç saat önce narkozdan çıkan bir insana, en azından bağırmaması gerektiği konusunda uyarılmalı

Abu Bera (‫جورجي مرشد سياحي‬‎)
Abu Bera (‫جورجي مرشد سياحي‬‎) 2 ay önce
Always go
Always go 2 ay önce

Rizeye galiba tıp fakültesinden zar zor,en düşük ortalaması olan doktorları atıyorlar.

Buseymis
Buseymis 2 ay önce

Heyet bölümü ayrı bu çok güzel bisi

sevda yiğit Yigit
sevda yiğit Yigit 3 ay önce

Aslen karadenizliyim lakin farklı şehirlerde yaşadığım için bu hastaneden hiç hizmet almadım Allah kimseyi hastaneye düşürmesin ama düşen olursa bu hastaneye düşsün derim Hayatımda gördüğüm en iyi en kaliteli en güler yüzlü personel ler burda desem abartı olarak algılanmasın bina eski ama içindeki hizmet 10 numara 100 yıldız bile az Doktorları kaliteli personel kaliteli hizmet kaliteli ben babamı getirdim ve inanılmaz memnun kaldım Allah orda çalışanlardan razı olsun temizlik konusu da ayrı güzel sadece otopark 3 katlı olmasına rağmen yer sorunu oluyor oda böyle bir hataneye talep fazla olmasından kaynaklı sanırım ama gerçekten çok memnun kaldım bir karadeniz li olarak orda çalışan karadeniz insanının o sıcaklığı bir kez daha içimi ısıttı

God Of Formenos
God Of Formenos 3 ay önce
Yasef HATİP
Yasef HATİP 3 ay önce
mustafa erbas
mustafa erbas 3 ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.