Polat oto lastik Sarıçam

Polat oto lastik Sarıçam

Sarıçam

Yorumlar
Onder Ondeş
Onder Ondeş 3 ay önce

Güler yüzlü isletmeciler ve çalışan arkadaşlarımızın emeğine sağlık

Veli Yavuz
Veli Yavuz 4 ay önce
Serkan
Serkan 5 ay önce

Kaliteli işçilik kaliteli lastik herkeze tavsiye ederim 10 numara hizmet

Murat Demir
Murat Demir 6 ay önce

İşin kolayına kaçan patlağı hemen bir fitille kapatma yolunna giden yaptığı lastik 2 gün içinde tekrar hava kaçıran boş bir işletme. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ayrıca nezaket sıfır

MUSTAFA UNAL
MUSTAFA UNAL 6 ay önce

lastik almak için gittim tavsiye üzerine. ama 45 dk içerisinde gelen her araca jantların gitmiş onu da değiştirmek lazım sonra bijonlarında değişmesi lazım dediler benden önceki araç çıktıktan sonra bana da aynısını söyleyince kalsın dedim. başka lastikçiye gittiğimde sadece lastikleri ve balansı yapıp gönderdiler. dolandırıcılar sahtekarlar. kesinlikle gitmeyin

Serdar Arslaner
Serdar Arslaner 7 ay önce

Harika samimi bir ortam ve kaliteli işçilik için teşekkür ederim

Kataruna
Kataruna bir yıl önce

Lastiğe vida girdiğini düşünüp götürdüm. 3 dakikada söküp sadece vida başı olduğunu görüp hemen penseyle çıkardı ve lastiği geri taktı. Bu 3 dakikalık iş için 150 lira aldı. Bugün profesör bile 3 dakikada 150 lira kazanmıyor. O 150 lira sizi zengin etmez ama müşterinin size güvenini zedeler. İşim hallolduğu için 3 yıldız verdim. Kolay gelsin.

Ayse Yilmaz
Ayse Yilmaz bir yıl önce

Teşekkür ederim lastik patladı anında yaptılar hic bekletmediler ???????? çok ilgileri çok güzel

Ali'nin Maceraları
Ali'nin Maceraları bir yıl önce

Yedek lastigi takmak icin sok tak parasi ortalama mesafe 3 km 600 tl cagirmadan once fiyat almanizda fayda var. Buna ek hizli geldiler yapilacak isi halletiler zaten 2 dklik isti.

youtubing Türkiye
youtubing Türkiye bir yıl önce

Lastikçi arkadaşı aradık 5 dakikalık mesafedeydik. Hemen arkadaşı yolluyorum dedi aradan 2 saatten fazla zaman geçti hala bekliyoruz gelecek diye. Bu şekilde esnaflık olur mu bilmiyorum sahtekarlık galiba bunun ismi. Yani sözüne pek güvenmeyin işini de ben bilmiyorum nasıl iyi mi kötü mü ona bir şey diyemem. Ama 2 saatten fazla zaman geçti yağmurun altında bekliyoruz.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.