Gölcük
Arkadaşlarlarımızla toplanıp denemek istedik ve bayıldık gerçekten gölcüğün en güzel dönercisi herkese tavsiye ediyoruz hizmet ve hız harika
Gölcükteki en temiz ve en güzel yer tavsiye ederim
kesinlikle tavsiye ederim çalışanlar güler yüzlüydü hizmette harikaydı
Gayet lezzetli ve güzel
Dürümün tadı çok güzel baymıyor içinde kıkırdak falan yok yani kısacası ben çok beğendim abartılmalı????????
Aşırı lezzetli kolay kolay yorum yazmam ama tam bir hatay usulu doner olmus .gölcük için guzel bir kazanım
Yeni açıldı diye tavuk dürüm siparişi verelim dedik ama patates dürüm yedik. Lezzet olarak dürümden bekleneni veriyor ama patateslerin arasındaki tavukları bulmanız gerekiyor.
tavuk gayet güzeldi çok hızlı hazılrandı fakat tuvalet bulunmuyordu kasa oldukça yavaş ilerliyordu fiyatlar uygundu porsiyonlar biraz küçüktü ayrıca bir çocuk vardı ve yemek yerken sürekli olarak bizi rahatsız ediyorudu çalışanlarda bu duruma tepkisiz kaldı onun dışında güzeldi öneririm
hayatımda en güzel yedigim dönerdi bi kere döner yemeye gidin o zaman anlarsınız nasıl tadı oldugunu muazzam????????
Hayatımda yediğim en iyi katık tı bütün katık ları biri birinden lezzetli çok beğendim ????????
Normalde katık sevmem ama sosu o kadar güzel ki baymıyor, bundan sonra favori mekanım
Tek kelimeyle bir kere yemenizi tavsiye ederim Neden 5 puan verdiğimi anlayacaksınız mükemmel ötesi lezzet gerçekten tatmaya değer
| 0507 207 41 17 |
| Dönerci |
| 4.3 / (6 yorum) |