Güngören
buranın nasıl 3,4 puanı var anlamadım gerçekten çok kotu eti kupkuruydu ve tatsız dı hiç beğenmedik yarım bıraktık yiyemedik çünkü miğdemiz bulandı ayıp olmasın diye paket yaptırıp gittikten sonra kedi ve köpeklere ve verdik onlar bile yemediler
Eve siparişte lahmacun buz gibi geldi tadı da iyi değildi..2 lahmacun 2 durume.. ekstra 400 lira getirme bedeli aldılar... Helikopter le gelseydi daha ucuza gelebilirdi.. siparişle alincak yer değildir arkadaşlar...birkez daha düşünün derim ...
500 liraya çorba mı olur utanmaz adamlar
Hayatımızda yediğimiz en en en kötü döner ve iskenderdi. Döner demeye binşahit zaten sırf yağ dolu tabak geldi uyardık söyledik ikincidede aynı geldi. Asla tavsiye etmiyorum birdaha asla gelmeyiz.
3 kişi akşam 20.00 civarı yemek yemeye geldik. Mercimek çorbası güzeldi. Ancak söylediğimiz döner çok kötüydü. 2 kişi tombik ,1 kişi pors. Döner söyledi. Dönerin ne tadı var ne tuzu. Hiç bir tat alamıyorsunuz maalesef. Kötü bir deneyimdi
İstanbul'da yediğim has dönerlerden biri. Salt döner, Kadir Abiye selamlar
Arkadaşlar geçtiğimiz pazar evimize et döner söyledik 1300 TL küsür bi ödeme yaptık inanın ne lezzeti var ne bişeyi var ya hadi kötü yapiyorsun onu anladık menünün içine doğru düzgün lavaş bile koymamışlar arkadaş tavsiyesi üzerinde tercih ettik asla bir daha denemem
Servisi düzeltmeniz lazım her müşterinin önüne tabak koyun lütfen
| (0212) 644 32 25 |
| www.instagram.com/pir.hasan.25 |
| Dönerci |
| 3.4 / (272 yorum) |