PETLAS-Oktaylar Oto Lastik

PETLAS-Oktaylar Oto Lastik

Sincan

Yorumlar
Ferdi Gök
Ferdi Gök bir hafta önce

Her zaman gittiğim yer güler yüzlü arkadaşlar herkese tavsiye ederim işinin ehli iş bilen kişiler

Yusuf KOÇ
Yusuf KOÇ 2 hafta önce

Her zaman gittiğim yer.ekip çok sağlam ve usta adamlar herkese tavsiye ediyorum

Oğuz kaplan
Oğuz kaplan 2 ay önce

Uygun fiyatla,profesyonel hizmet aldım.İnsan olarak kalabilme becerisi gösterebilen ender esnaflardan.Herşey için çok teşekkür ederim.

ertan demirci
ertan demirci 3 ay önce
Levent Yücel
Levent Yücel 5 ay önce
Akio Haru
Akio Haru 11 ay önce

Yılların deneyimi profesyonel işçilik

Ali Koca
Ali Koca 11 ay önce
Doğukan Aladağ
Doğukan Aladağ bir yıl önce

Yardımcı olunmadı

Doğukan Aladağ
Doğukan Aladağ bir yıl önce

Müşteri ile iletişimleri çok zayıf

Mustafa Şerbetçi
Mustafa Şerbetçi bir yıl önce

Oktay Bey ilgili, gayet profesyonel çalışıyorlar... Fiyatlar makul...

Muhammed Mustafa Sürücü
Muhammed Mustafa Sürücü bir yıl önce

Güvenilir, dürüst esnaf

Kazim Mert
Kazim Mert bir yıl önce
ismail kaşan
ismail kaşan bir yıl önce

Güzel esnaf tavsiye edilir. Bana bir tane lastik lazımdı diğer esnaflar çemkirirken oktay bey sağolsun yardımcı oldu.

abdulkadir göçer
abdulkadir göçer bir yıl önce

İlk kez gitmeme rağmen aile işletmesi olan çalışanlara sıcak kanlı ve ilgi alakalarindan dolayı çok teşekkür ederim gerçekten çok samimi vede ilgililer herkese tafsiye ederim.

Şeref Çakmak
Şeref Çakmak bir yıl önce

Gayet iyi bir esnaf jant lastik aldım.

Sinan Kökverdi
Sinan Kökverdi bir yıl önce

Yıllardır tanıdığım işini hakkıyla yapan insanlar. Aldıkları parayı sonuna kadar hakediyorlar. Bazı kötü yorum yapanları dikkate almayın bence suçu tamamen insanlara yüklemenin bir anlamı yok. Araç sahipleri de araçlarını teslim alırken araca binmeden Bi kontrol yapsalar hiç fena olmaz. İftar saati geliyor die değişimi yapan personeli hızlı olması için sık boğaz etmek onlarında hata yapmasını tetiklemektir bence.

Satı Akbay
Satı Akbay bir yıl önce

Yıllardır bu arkadaşlara giderim ailecek çok memnunuz lastik konusu önemli ustasına gideceksin ben çok memnunum

Necati Çimenlik
Necati Çimenlik bir yıl önce

Yaklaşık 10 yıldır mahallemizde bulunan lastik jant ile ilgili hertürlü işlemimi yaptırıyorum. Tizizlik ve dürüstlükle yaptığı için teşekkür ediyorum. Hayırlı işler

kemal dag
kemal dag bir yıl önce

Yıllardır güvenle gidebildiğim tek esnaf

eray kaya
eray kaya bir yıl önce

Yıllardır gittiğim yer güleryüz ve güzel iş çıkarmalarıyla vazgeçmeyeceğim bir yer. Emeğinize sağlık.????????????

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.