İbradı
İşcilik ve bilgi sıfır aman. Bu yaz lastiklere çivi battı diye gittim michelin lastikleri yanlış uygulama yaptı uzun yola çıktım beni rezil etti yapamamislar lastik doğru ustaya gidince yanlış uygulama kazimis lastiği bilmemezlik dedi. Zaten yanlarında çoluk çocuk çalisiyor hiç beğenmedim .
Gayet işini bilen ustalarımız..ilk defa geliyorum..çok memnunum..tavsiye ederim.
Hayırlı işler Bereketli kazançlar dilerim ????????
Teşekkürler ka Özel hizmet ve kalıcı gülümseme rdeşler.
Uygun fiyat iyi usta