PETLAS-Diriliş Oto Lastik

PETLAS-Diriliş Oto Lastik

Sincan

Yorumlar
Sefa ERDOĞAN
Sefa ERDOĞAN 7 ay önce düzenlendi

Arabamın lastiğini yaptırdım. Lastiğin yanağını temizleyeceğim diye jilet taşı ile yakacaklardı, jantımı çizdiler ve boyasını kaldırdılar, jant göbeğimi de takmamışlar. Durumu farkedip gittiğimde işletme sahibi tarafından sert kavgacı bir dil ve hiç yakışmayan şeyler yaptı. Benimle ilgilenen ustanın bu işten anladığını düşünmüyorum. Arabasını sevenler için şiddetle tavsiye etmiyorum.

Murat Ertuğrul
Murat Ertuğrul bir yıl önce

Yardımınız ve tecrübeniz için çok teşekkür ederiz

Fahri Saygili
Fahri Saygili bir yıl önce

Çok ilgililer, işlerinde de profesyoneller güvenilir bir yer

Dosto Yevski
Dosto Yevski bir yıl önce

Taktığı 2 lastik 3 gün sonra indi.gittim bi bak şunlara diye işim var yoğunum bakamam dedi.başka lastikciye gittim sibop kırıkmış ondan kaçırıyomuş. Takarken sordum eskiyse değiştir diye yok yok bi problem yok dedi. Bi lastik sibop değişimi için 300 lira verdim. Hayrını göremezsin inş ne diyim

mehmet gündoğdu
mehmet gündoğdu 2 yıl önce

25 kasımda kışlık lastikleri taktırmaya gittim. Yazlıkları söktüleri an çalışanı uyardım, bijonlarda sıkıntılı olan varsa yenileyelim diye. Hiç incelemeden iyi iyi sıkıntı yok dediler. Takmaya gelince sol ön ve sol arka tekerlerden 1 er tane bijon kırılmış ve içinde kalmış. Geldiler yanıma, sen bunları çıkarttır bijonlar bizden olsun dediler. Onların çıkartılması zaten lastik değişim ücreti kadar fiyat. Siz yapın diyorum yetişmez çok yoğunuz dediler. O yüzden benden bir öneri, burda iş yaptırmayın...

Mehmet ALİ
Mehmet ALİ 2 yıl önce

Kapanmış burası

Hasan SAMİ
Hasan SAMİ 3 yıl önce

Bu lastikçiye gitmeyin işçiligini beğenmedim

Rıza Ürgen
Rıza Ürgen 3 yıl önce
Ferda KESKİN
Ferda KESKİN 3 yıl önce

Eylül 2022 de 700/800 TL civarı olan 60 amper İnci aküyü otomatik aracımın aküsü bittiğinde işletmesinde mecbur olduğum için bana 1000 TL'YE satan. Ekim 2022 de de telefon ile fiyat sorduğumda 900 TL diyen bir isletme.

Ahi40
Ahi40 3 yıl önce

Aracımın sol ön ve arka lastiği patlamıştı tamir için gittim aracı bıraktım ön lastiğe balans ayarı yapmamışlar arka lastik de hala hava kaçırıyor verdiğim parayı helal etmiyorum.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.