Biga
Aynı zamanda Varta akü bayii idi 5 yıl önce 1 akü aldım arabayı 2 ay önce sattım akü hala iyi durumdaydı, esnaflıkları çok iyi Yakın zamanda 2 lastik aldım, zaten başka bir yere rot ayarı için gitmiştim, lastikler orada teslim edildi, rot balansçıdan da menmunum
Parasına göre fiyat performans
Hizmette kalite
Su devirde lastik değiştirmek için gittim arkadaş sağolsun lastiklerin iyi bence gerek yok dedi düşünün adam esnaf lastik satmak ister ama helal olsun bunu demek her baba yiğidin harcı değil
????
| (0286) 316 28 53 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.5 / (17 yorum) |