Torbalı
çok güzel adamlar torbalıda gidilebilcek en güzel yer
Teşekkür ederim
Kamyona Lastik Taktırdık. Lastik Yolda Patladı Kaza Olabilirdi Yan Tarafımızda Lastiğin Hizasında Bir Araç Olsaydı Ölmüş Olurlardı. Hiç Memnun Değilim Kalitesiz Bir Yer.
Seyahatim sırasında hasarlanan lastikten dolayı internetten bulup gittim. İyi ki de gitmişim. Güzel fiyata yeni lastikler aldım, üstüne de hoşsohbet ve misafirperverlikle ağırlandım. Çok teşekkürler, işleri açık ve bereketli olsun.
Yardımcı oldular ,teşekkür ederim
| (0232) 853 11 63 |
| www.akcesoylastik.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.7 / (143 yorum) |