Aydıntepe
cok memnun kaldım yapanın ayaklarına saglık
Mekanda elini kullanmıyorsun, yemek direk ağıza veriliyor bundan dolayı hizmete 5 yıldız veriyorum. Ödeme çeşitleri fazla , ben mesela temaslı ödeme yaptım.
İnanılmaz bir lezzet müthiş bir sunum şefin spesyalinden sipariş verdim ve muazzamdı yarım metre demir siken menüsüde gayet güzeldi fiyat performans gidilir (lavabo temizliğine biraz önem verilmeli)
Mükemmel bir mekan herkese öneririm aile ile gidilmelik bir mekan
penci dürümünü herkese öneririm garsonlar çok ateşli ve kaslılardı servis yapıldıkça kendimden geçtim özellikle şefin özel sosu muazzamdı tekrar tekrar istedim tavsiye değil şiddetle öneriyorum
| Dönerci |
| 5.0 / (7 yorum) |