Pazarcık Devlet Hastanesi

Pazarcık Devlet Hastanesi

Pazarcık

Yorumlar
Nail ÇELİK
Nail ÇELİK bir ay önce

Hastaneye kötü diyenler olmuş bence kötü bunu açıklamaz, sanki Kızılay çadırı gibi bir sürü insan bakalım aynı zamanda hiç işe yaramayalım gibi, kantindeki elemandan doktora kadar yüzümüze bile bakmadılar sağolsunlar , buraya yolu düşenlere kolaylıklar diliyorum..

Elif Kerten
Elif Kerten bir ay önce

Saat 8.20 de randevum vardı saat 9.15 ve hala doktor yok ????

Mehmet Üçoluk
Mehmet Üçoluk 2 ay önce

Doktorlarımız ve hastane personellerimizden Allah'ım razı olsun

Mesut Konus
Mesut Konus 4 ay önce

Kimsenin kimseden haberi olmayan bir hastahane Ne kayıt alan konuşuyor ne de görevli Telefon ellerinde günü tamamlamaya çalışıyor Kayıt masasına gidiyorsun gözleri şaş galiba çogunun tavana bakarak cevap alıyorsun Ailesine yapmadıkları tavrı hastalara yapıyolar Başı boş bir hastahane

Hatice Karakaş
Hatice Karakaş 5 ay önce

Berbat bir hastane

Yusuf Çalışır
Yusuf Çalışır 6 ay önce

Rezil bir hastane sıra almak mümkün değil keyfi işler yapılıyor mesai saatine riayet edilmiyor insanlar kapılarda Doktor hanımın keyfini mesaiye gelmesini bekliyor. Psikiyatri Doktoru Burcu YAVUZ Doktorun adı

MİKAİL Avcı
MİKAİL Avcı 8 ay önce

Hiç kimse ilgilenmedi trafik kazası geçirmiş im beni tek başıma röntgene gönderiyorlar kolum ve omzum kırık o şekilde röntgene gidip geldim kesinlikle ilgilenmiyor

Poyraz Korçak
Poyraz Korçak bir yıl önce
Pelin Fellahoglu
Pelin Fellahoglu bir yıl önce

1 yaşındaki oğlumun ateşlenmesi üzerine gittiğim hastane berbat. Veysel hoca baktı kontrol etti tahlil istedi tahliller öğleden sonraya kaldı ve Veysel hoca gelmemiş diğer erkek doktorun yanına gittik ateşinin yüksek olduğunu ve oğluma bakması için rica ettim doktorun bana verdiği cevap size veyse bey bakmış ben bakamam ne kadar saçma sapan bir şey . Acile gidin dediler gittik yüksek ateş var serum kabul etmiyor damarlari patlar dedi gereksiz acil ekibi. Sonrasında çocuk yatış servisine yönlendirdiler ve iyi ki yonlerdrmisler gayet damar yolun açılıp serum taktılar sadece ve sadece çocuk servisi işini yaptiki iyi ki varsınız ÇOCUK SeERVISI????

Hüseyin Ulusoy
Hüseyin Ulusoy bir yıl önce

Daha temiz olmalı, dikkat edilmiyor temizlik için.

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.