Pazarcık
Hastaneye kötü diyenler olmuş bence kötü bunu açıklamaz, sanki Kızılay çadırı gibi bir sürü insan bakalım aynı zamanda hiç işe yaramayalım gibi, kantindeki elemandan doktora kadar yüzümüze bile bakmadılar sağolsunlar , buraya yolu düşenlere kolaylıklar diliyorum..
Saat 8.20 de randevum vardı saat 9.15 ve hala doktor yok ????
Doktorlarımız ve hastane personellerimizden Allah'ım razı olsun
Kimsenin kimseden haberi olmayan bir hastahane Ne kayıt alan konuşuyor ne de görevli Telefon ellerinde günü tamamlamaya çalışıyor Kayıt masasına gidiyorsun gözleri şaş galiba çogunun tavana bakarak cevap alıyorsun Ailesine yapmadıkları tavrı hastalara yapıyolar Başı boş bir hastahane
Berbat bir hastane
Rezil bir hastane sıra almak mümkün değil keyfi işler yapılıyor mesai saatine riayet edilmiyor insanlar kapılarda Doktor hanımın keyfini mesaiye gelmesini bekliyor. Psikiyatri Doktoru Burcu YAVUZ Doktorun adı
Hiç kimse ilgilenmedi trafik kazası geçirmiş im beni tek başıma röntgene gönderiyorlar kolum ve omzum kırık o şekilde röntgene gidip geldim kesinlikle ilgilenmiyor
1 yaşındaki oğlumun ateşlenmesi üzerine gittiğim hastane berbat. Veysel hoca baktı kontrol etti tahlil istedi tahliller öğleden sonraya kaldı ve Veysel hoca gelmemiş diğer erkek doktorun yanına gittik ateşinin yüksek olduğunu ve oğluma bakması için rica ettim doktorun bana verdiği cevap size veyse bey bakmış ben bakamam ne kadar saçma sapan bir şey . Acile gidin dediler gittik yüksek ateş var serum kabul etmiyor damarlari patlar dedi gereksiz acil ekibi. Sonrasında çocuk yatış servisine yönlendirdiler ve iyi ki yonlerdrmisler gayet damar yolun açılıp serum taktılar sadece ve sadece çocuk servisi işini yaptiki iyi ki varsınız ÇOCUK SeERVISI????
Daha temiz olmalı, dikkat edilmiyor temizlik için.
| (0344) 311 31 35 |
| pazarcikdh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.3 / (54 yorum) |