Paye Restoran & Döner

Paye Restoran & Döner

Sancaktepe

Yorumlar
kemal girti
kemal girti 4 hafta önce

Bir daha asla gelmeyeceğim bir yer oldu

blacq white
blacq white 4 hafta önce
Burçin Erkmen
Burçin Erkmen bir ay önce

Oldukça temiz bir mekan. Yemekler kaliteli ve lezzetli. Fiyatlar makul.

Nurlan Rafizade
Nurlan Rafizade bir ay önce

çok efendi insanlar ve çok güzel mekan gercekten gittiğim en güzel dönercilerden bir tanesi içinde şüphesi olan tereddütsüz gidebilir isini hakkı ile yapıyorlar hizmet icin cok teşekkür ediyorum❤️

Yunus İsmailov
Yunus İsmailov bir ay önce

Tovuk dürüm denedim çok güzeldi ve tadıda mükemmeldi

OKTAY AYDIN
OKTAY AYDIN bir ay önce

Gayet sıcak güzel hızlı ilgililer teşekkür ederim

Gamze mila kuzey
Gamze mila kuzey bir ay önce

Lezzetten tutun , hizmetleri ve paketine varana kadar özenle hazırlanan gıda bir işletmesi, her siparişimde afiyetle yiyoruz. Ellerinize sağlık teşekkürler ☺️

melike Alpagut
melike Alpagut bir ay önce

Her şey çok lezzetliydi, elinize sağlık.

Atakan Mehmetbaşoğlu
Atakan Mehmetbaşoğlu bir ay önce

Çevrede döner ve iskender yiyebileceğimiz bir yer yoktu ama çamsan avm içinde paye restorant hem döneriyle hem de sıcak kanlılıyla isteklerimizi karşıladı herkesin gelmesini tavsiye ederim

Zeynep Demircan
Zeynep Demircan bir ay önce

Bugün hastane çıkışında gittim çocuğum hastaydı. En azından çorba yesin istedim. Çorbayı et suyla yapmışlardı. Tadından belliydi ve benim oğlum hastayken hiçbir şey yemek istemez o çorbayı yedi. Mama sandalyesinin üzerini örtmüşlerdi ve tertemizdi çok beğendim. Kaplamışlardı. Ve oğluma boyama kalem ve kağıt verdiler o sayede yemek rahat yedirdim bir şeylerle ugrasirken ona dalmışken kolayca yedirdim yemeğini. Yolun buralara düştüğü zaman muhtemelen başka yer tercih etmem. Teşekkür ediyorum

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.