Sancaktepe
Bir daha asla gelmeyeceğim bir yer oldu
Oldukça temiz bir mekan. Yemekler kaliteli ve lezzetli. Fiyatlar makul.
çok efendi insanlar ve çok güzel mekan gercekten gittiğim en güzel dönercilerden bir tanesi içinde şüphesi olan tereddütsüz gidebilir isini hakkı ile yapıyorlar hizmet icin cok teşekkür ediyorum❤️
Tovuk dürüm denedim çok güzeldi ve tadıda mükemmeldi
Gayet sıcak güzel hızlı ilgililer teşekkür ederim
Lezzetten tutun , hizmetleri ve paketine varana kadar özenle hazırlanan gıda bir işletmesi, her siparişimde afiyetle yiyoruz. Ellerinize sağlık teşekkürler ☺️
Her şey çok lezzetliydi, elinize sağlık.
Çevrede döner ve iskender yiyebileceğimiz bir yer yoktu ama çamsan avm içinde paye restorant hem döneriyle hem de sıcak kanlılıyla isteklerimizi karşıladı herkesin gelmesini tavsiye ederim
Bugün hastane çıkışında gittim çocuğum hastaydı. En azından çorba yesin istedim. Çorbayı et suyla yapmışlardı. Tadından belliydi ve benim oğlum hastayken hiçbir şey yemek istemez o çorbayı yedi. Mama sandalyesinin üzerini örtmüşlerdi ve tertemizdi çok beğendim. Kaplamışlardı. Ve oğluma boyama kalem ve kağıt verdiler o sayede yemek rahat yedirdim bir şeylerle ugrasirken ona dalmışken kolayca yedirdim yemeğini. Yolun buralara düştüğü zaman muhtemelen başka yer tercih etmem. Teşekkür ediyorum
| 0532 153 13 28 |
| payerestoran.com |
| Dönerci |
| 4.6 / (77 yorum) |