Kırıkhan
Hizmet iyi ama dönerde tat tuz yok.en son gittim yemeden geri çıktım memnun kalmadım kasada fiyatlarda birbiri tutmuyor fazla ödeyebilirsiniz..
Asla denenecek bir yer değil müsteriye değer vermeyen hiçbir firmaya destek vermeyin
Servis yok
İstabuldan geldim eski memleketime geldim kırıhana temizlik bakımından cana yakınlık bakımından herşeye kadar çok güzel her kese kesinlikle tavsiye ederim böyle bir işletme için çok teşekkür ederim
İlk etapta iyiydi
Çok kötü içinden böcek çıktı sipariş verdim küfür ettiler
Yıllardan beri yediğim tek döner. Mükemmel sosu ve tadı var ve asla bu dönerden başka yemedim fiyatında gayet iyi. Doyurucu bir döner bir zamanlar herkes yerken neden yemeği bıraktılar anlamıyorum ama bence mükemmel bir döner ama ekmeği büyütebilirler çok küçük ekmeği.
Adam servis var mı diyorsun var ama binaya girmiyorlarmış neymiş enkazda kalmışlar yalan yalan
جميل
Kaliteli döner
Tadi güzeldi
Dönerin tadı güzel beğendim
| 0532 363 13 71 |
| Dönerci |
| 3.6 / (184 yorum) |