Tomarza
O kadar kötü ki müşteri memnuniyeti yok müşteri ile ilgilenme yok lezzet desen o da yok dönerin içindeki ketçap mayonez ekşimiş o kadar kötüydüki keşke benim yerime kediler yeseydi dicem ama kediler bile yemez bunu
2 tombik istedik 1 inden kol kadar tavuk derisi çıktı tavuklar yanmış hiçbir hiç beğenmedim. Resmi de var
Güzel ama fiyatlar biraz pahalı. Personel genel anlamda ilgisiz
Hayatımda yediğim en kötü ve pasaklı bir yer hizmet hiç yok zaten menü ile gelen yemeğin alakası yok pişmanım
Lezzetli ama fiyatlar çok yüksek yada fiyatlara alışamadık henüz
Çalışan pipeti arka cebinde taşıyor iğrenç durum de yanmış
Çok kötü bir yer disardaki abla saygisiz tavsiye edilmez
Tebrikler hayatımda yediğim en kötü dürümcükdü. donasa filan gidin hemen karşısında.
Kasadaki iletişim sorunlu arkadaştan ötürü
| (0352) 320 19 16 |
| www.pasa-doner.com.tr |
| Dönerci |
| 1.6 / (65 yorum) |