Samandağ
Geniş menü harika tatlar. Güler yüzlü personel.
Bayağı lezzetliydi ,kuryeleri onur abi çok iyi bir insan
Çok lezzetli herkese öneririm
Mükemmel lezzet, kusursuz hizmet. Dönerin tadı damağımda kaldı. Servis hızlı ve personel çok kibardı. Gözünüz kapalı gidebilirsiniz.
Lezzetiniye diyecek yok
Mükemmel bir lezzet ????????
Yemek bahane lezzeti şahanee????
| Dönerci |
| 4.8 / (27 yorum) |