OZİ DÖNER

OZİ DÖNER

Niksar

Yorumlar
Mavi Saksı
Mavi Saksı 2 ay önce

Çalışanlardan hanımefendi sabırlı ve ilgili. Ortam idare eder. Hizmet güzel.

Salih Osman Baştürk
Salih Osman Baştürk 3 ay önce

Bizzat yerinde yemiş birisi olarak mekan daha temiz olabilirdi masalarda yemek artıkları oluyor bazen onun harici ilgili ve fiyat performans tadıda normal bir et tadında bu fiyata bu kadar olur çokta kasmayın

BAY BJK
BAY BJK 3 ay önce

Tavuğu biraz arttırırsanız daha iyi olur kampanyaları güzel onun dışında sıkıntı yok

Ahmet
Ahmet 3 ay önce

Yemekten kıl çıktı

Rabia Çatal
Rabia Çatal 5 ay önce

Ayran istedik getirmediler dürümün tadı çok kötü dürüm demeye bin şahit at etinden yapılmış sanki sos yerine menemen koymuşlar öğrenciyiz paramız buna yetti bu kadarı da olmaz ama

Onur Doğan
Onur Doğan 5 ay önce

Döneri o kadar beğenmedim. İçindeki sos hiç iyi değil telefonda sipariş alan kişi sanki isteksiz. ayriyetten döner 1 saat 15 dakka da geldi. Genel olarak 5/1.

Muhammed Kaya
Muhammed Kaya 5 ay önce
Bilal
Bilal 5 ay önce
Fip Pekcan
Fip Pekcan 5 ay önce

Yorumlara baktım da o.kadar acımasız ki.. ben buraya şehir dışından gelip birkaç kez yedim. Şimdi ise dostlarımla birlikte geldik ve tekrar yiyoruz. Son derce nitelikli bir tavuk eti var. Deri felan yok, hele sade yerseniz, sadece ekmek ve döner yerseniz lezzetini unutamayacağınız bir tadı var. Buna ek olarak fiyat performans son derece iyi ve mekan sahibin ellerine sağlık.

Yiğitali. Beytur,
Yiğitali. Beytur, 7 ay önce

Çok yavaş 1.30 dakikada geldi

Onur Tekin
Onur Tekin 7 ay önce

Cok kotu tavuk kokuyor kurye memnuniyetsiz zorla geliyor sanki lezzet 0

Gülay Kader
Gülay Kader 8 ay önce
Kerem
Kerem 8 ay önce

Bugün arkadaşlarımızla gittik hizmet güzel döner güzel ama benim dönerimde 5 cm bir kol kılı vardı çalışana söyledik nerde kıl var dedi yüzüme sürdü ve bize beyinsiz misiniz dediler

Zümra Uysal.
Zümra Uysal. 9 ay önce

Dürüm aldım, ama beğendiğim söylenemez sosu hiç Hatay da yediğim Hatay dürümün ki gibi değil, içinde tavuk yok denecek kadar az, patates patlıcan dolu. maalesef tekrar ordan alacağımı düşünmüyorum, getirmek için emek verenlere teşekkür ederim

Arda Utku Altun
Arda Utku Altun 9 ay önce
MÜCAHİT KÖR
MÜCAHİT KÖR 9 ay önce

ULAŞILMASI RESMI BİR KURUMDAN DAHA ZOR OLAN BİR MÜESSESE TELEFON AÇILMIYOR İLETİŞİM KURULAMIYOR

Emre Gursoy
Emre Gursoy 10 ay önce düzenlendi

Esnaf değilsin . Dokunulmazlığı kaybettin OZİ DÖNER????????

Ismail Gurcan
Ismail Gurcan bir yıl önce
SEFA CAN TURHAN
SEFA CAN TURHAN bir yıl önce

Buz gibi geldi dürümü de değiştirmişler yediğim en kötü dürüm daha da almam

Berra
Berra bir yıl önce

sınıftan bi grup sizden söylemiş soğuk havada zaten dısarıda beklemişler o yüzden sınıfta yemişler sogan kokusundan bayılıyordum. biraz soganı azaltmanızı öneririm :(

İletişim Bilgileri
(0356) 528 10 10
Dönerci
2.8 / (56 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.