Özel Palmiye Hastanesi

Özel Palmiye Hastanesi

İskenderun

Yorumlar
Zeynep Erener
Zeynep Erener bir gün önce

Tedavi sürecim boyunca göstermiş oldukları ilgi, sabır ve profesyonel yaklaşımları için Fizyoterapistim İbrahim Bey ve Elçin Hanım’a çok teşekkür ederim. Sürecin her aşamasında bilgilendirici, ilgili ve güler yüzlü olmaları tedavime olumlu katkı sağlamıştır. Bu kadar çabuk iyileşeceğimi ben bile tahmin edemezdim. Tedavimin sonunda kolumu kullanıyor olmam yaşam enerjimi yükseltti.Gerçekten harika bir ekip ve enerji dolu bir tedavi süreci geçiriyorsunuz.????Ayrıca Sema Dağcı Yelin hocamın ilgisi de takdire şayandır. Kendisine çok teşekkür ederim. ????

numarataj arsuz
numarataj arsuz bir gün önce

15 günlük fizik tedavi sürecimde bana eşlik eden Elçin hnm ve İbrahim beye aynı zamanda annemin tedavisine destek veren Mehmet beye, güler yüzleri, ilgi ve alakaları için çok teşekkür ederim. Çok genç ve dinamik bir ekip olmaları nediyle Hastaneyi çok iyi temsil ettiklerini düşünüyorum.

gürkan sevinç
gürkan sevinç bir hafta önce

Sol kolumda uyuşma rahatsızlığım için Sema dağcı yelin fizik tedavi doktoruna geldim yaklaşık 4-5 doktora gittim ve sorunu bulamadılar Sema hocama çok teşekkür ederim be çalışma arkadaşları elçin hanım canan hanım ilgilerinden dolayı ayriyeten güler yüzlülerinden dolayı hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum Şu an çok şükür omuz ağrılarım ve boyun ağrım kolumdaki uyuşmalar geçti

Mehmet TÜRKOĞLU
Mehmet TÜRKOĞLU bir hafta önce

28 Mart 2025 tarihinde ateş, mide bulantısı ve bayılma hissi şikayetleriyle Hatay İskenderun Özel Palmiye Hastanesi aciline başvurdum. Acıbadem özel sigortam bulunuyordu ve o gün için acilden 1100 TL’lik işlem yapılmış. Acil muayene sırasında benden hiçbir ödeme talep edilmedi, sonrasında da aylarca herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Aradan yaklaşık 8 ay geçtikten sonra, Aralık 2025’te hastaneden telefonla arandım ve Mart ayında yapılan işlemin özel sigorta tarafından karşılanmadığı, bu nedenle 1100 TL’yi ödemem gerektiği söylendi. Sigortamı aradığımda, işlemi karşılamadıkları ama bu durumun hastane tarafından o dönemde bana bildirilmesi gerektiği ifade edildi. Yani ne o gün veznede, ne de makul bir süre içinde beni bilgilendiren kimse olmadı. Hastaneye bu ücreti ödemeyeceğimi söylediğimde bana “hukuki süreç başlatırız” şeklinde tehditkar bir ifade kullanıldı. Üzerinden 1–2 ay değil, tam 8 ay geçtikten sonra böyle bir talepte bulunulmasını, bunun acil hasta haklarına ve ticari ahlaka aykırı olduğunu düşünüyorum. Ücretin o gün, işlem sırasında veya en geç kısa bir süre sonra veznede benden talep edilmesi gerekirdi, 8 ay sonra telefonla aranarak baskı yapılmasını kesinlikle kabul etmiyorum. Bu nedenle, benden istenen 1100 TL’lik ücret talebinin tamamen iptal edilmesini ve tarafıma herhangi bir hukuki süreç başlatılmamasını talep ediyorum.

EKİN REYHANOĞLU
EKİN REYHANOĞLU bir hafta önce

Bugüne kadar orda tedavi gördüğüm tüm doktorlarımıza minnettarım son olarak fizik tedavi bölümünde Sema hocam,Gözde hocam ve Elçin hanım sayesinde çok güzel bir tedavi süreci geçirdim.Ekip çok iyi çok profesyonel????

Lecent Akar
Lecent Akar 2 hafta önce

Bel fıtığı rahatsızlığımdan dolayı 15 seanslık fizik tedavi aldım. İlk seansa gittiğimde moral olarak da çökmüştüm, Elçin hanımın güler yüzü ve işine verdiği değer ile moralim düzeldi 15 seansım bitti ağrılarım azaldı 15 seans daha aldım. Sema hocama Elçin hanıma Canan hanıma ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekür ederim.

batuhan Demirkol
batuhan Demirkol 3 hafta önce

Palmiye Hastanesi Fizik Tedavi bölümünde Elçin Hanım ve İbrahim Bey'e özellikle Ayrıca Mehmet Bey tedavimiz süresince bize gösterdikleri sıcakkanlı ve yardımlarından dolayı Çok teşekkür ediyorum İyi ki varsınız

Yazgı Keskin Aytekin
Yazgı Keskin Aytekin 3 hafta önce

Tedavi sürecim boyunca çok iyi ilgilenildi. Elçin hanım ve Gözde Hanıma teşekkür ederim.

Mehmet Demirkol
Mehmet Demirkol 4 hafta önce

Fizik tedavide bizlere yardımcı olan fizyoterapist Mehmet Hoca’ya çok teşekkür ederim

Remzi Muhammed Yaldız
Remzi Muhammed Yaldız bir ay önce

Fizik tedavi seansları boyunca çok memnun kaldım çalışan arkadaşlar hep güler yüzlü şekilde karşıladılar Fizyoterapistim Elçin hanım ve Mehmet beye çok teşekkür ediyorum

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.