Özel Ordu Umut Hastanesi

Özel Ordu Umut Hastanesi

Altınordu

Yorumlar
Burcu Üstündağ
Burcu Üstündağ 2 ay önce

Henüz bugün çıktım evime. Sol diz ön çapraz bağimi merdivenden düşüp yirtmistim. Ameliyat öncesinde ve sonrasında sabırla bana süreci anlatan doktorum Serdar beye ve hem ameliyat ortamında hem de odadaki yatıs sürecinde benimle sabırla ilgilenen hemşire ve personele sonsuz teşekkür ediyorum. Hepsi çok güler yüzlü ve çok anlayisli çok sabırlı insancillardi. Umarım hak ettiğiniz değeri görürsünüz bu ülkede ????

özge şimşek
özge şimşek 2 ay önce

Gişede kayıt açandan kat görevlisine hemşiresinden doktoruna, sekreterine her biri birbirinden saygısız iş bilmez insanlar. Devlet hastanesinde daha çok ilgi ve çözüm bulursunuz. Sekreterin ağzıyla doktor muayene etmeyebilir sizi mesela. Hayatımda yaşadığım en kötü hastane deneyimiydi.

Enes Adıgüzel
Enes Adıgüzel 5 ay önce

Devlet hastanesinden beter randevu aliyorsunuz 1 saat bekletiyorlar

Cigdem Tuncel
Cigdem Tuncel 5 ay önce

Ben emar çektirmek için gittim girişteki sekreter hanımın iletişimi sıfır yani birde devlet hastanelerini kötülerler gelsinler eğitim araştırma hastanesi sekreterlerini görsünler nasıl açıklama yapılıyor sonra ortopedi sekreteri oda dışardaki sekreter hanımın bir değişik versiyonu sanki zorla çalıştırıyorlar lütfen sekreterlerinize iletişim eğitimi aldırın insanlar oraya umut aramaya geliyor umutsuz geri dönüyor...

Nihat PAMUKCU
Nihat PAMUKCU 5 ay önce

İlgili personel, deneyimli ve yetkin doktorlar, makul bekleme süresi ile tercih edebileceğiniz bir özel hastane.

Ersun Altunsoy
Ersun Altunsoy 6 ay önce

Ordu Özel Umut Hastanesine 28/29 Mayıs 2025 tarihlerinde Anne'min rahatsızlığı nedemiyle gittim. Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı, Uzm. Dr. Muret Ersöz Arat, Göğüs Hastalıkları Uzmanı, Uzm. Dr. Serkan Akbay, Dahiliye Uzmanı Uzm.Dr. Doğan Seven hocalar hastaneye girişten işlemlerin tamamlanmasına kadar geçen süreçte her aşamada ilgili, güler yüzlü, insan ve çözüm odaklı, kendi aralarında ve önceki muayeneler dolayısıyla diğer hastanelerdeki doktorlarla gerekli iletişimi ve koordinasyonu sağlayarak teşhis koyup sürecin kısa sürede tamamlanmasını sağlamışlardır. Ayrıca, diğer hastane çalışanı personelin tamamı(hemşire, idari personel, hasta bakıcı vb.) çok ilgili ve görevlerinin gereği ne ise hakkını vererek yapmışlardır. Bu durumu görmek ve bizzat yaşamak beni mutlu etmiş, ülkem insanı ve Umut Hastanesi adına gururlandırmıştır. Adı geçen doktorlarımıza, diğer tüm personele ve hastane yönetimine çok teşekkür eder, başarılı çalışmalsrının devamını dilerim. Umarım devet dahil tüm sağlık sektörü ve çalışanları bu görev anlayışında olur.

Birol KONTAŞ
Birol KONTAŞ 6 ay önce

İçiniz rahat birşekilde güvenebileceğiniz Hastahane . Çalışan kadrosuna teşekkür ediyorum .

Cevdet Yo
Cevdet Yo 6 ay önce
Gizem Ergen
Gizem Ergen 9 ay önce
Bircan Ayça Köse
Bircan Ayça Köse 9 ay önce
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.