Özel Metro Hastanesi

Özel Metro Hastanesi

Seyhan

Yorumlar
Servet
Servet 3 hafta önce

Çok iyi ilgilendiler

Asena Çat
Asena Çat 2 ay önce

0 puan olsa 0 verirdim. Acile gelmişim ateşli hastalık geçiriyorum sizi şimdi alamayız 1 saat beklerseniz muayene edebilirim dediler. Şaka gibi rezalet

irem erdem
irem erdem 5 ay önce düzenlendi

Bir kaç ay önce google yorumları çok kötü olmasına rağmen göz dr opr dr m. U. dan randevu aldım.beş dkka beklemedim dr çok ilgili idi.benide çok iyi bilgilendirdi.yorumları yersiz bulmuştum.iki haftadır genel cerrahide muayene olmaya çalışıyorum birinde arayıp ameliyat gerekçesiyle gün değiştirdiler.ikincide gidip 1saat bekleyip dr un ameliyattan dönememesi sebebiyle dru göremeden iptal ettik.göz iyiydide genel cerrahi ve cildiye kısmında ciddi bekleme sorunları var

Gözde
Gözde bir yıl önce

Bu eski metro hastanesinin yeri tam olarak nerde

ercan oraz
ercan oraz bir yıl önce

Eski ismi metro hastanesi yeni ismi Medical Park olan hastane de geçen acile gitmiştik çok ilgilendiler Allah razı olsun tüm çalışanlardan

Seher K
Seher K 3 yıl önce

Doktor,hemşirelerden yana sıkıntımiz olmadi. Hatta imadettin beye tesekkürler ???? lakin hastane anlasmalı oldugu kurumları gozden gecirmeli ya da ödeme-kayit alanları bilgilendirmeli. Muayene olacagimiz zaman anlasmalı oldugumuz icin indirim uygulandi lakin yatış yaptıgimızda normal fiyat çikarttılar herhangi bir indirim uygulamadılar.

A B
A B 3 yıl önce

Allah kimseyi bu zalim hastane patronlarının eline düşürmesin.

şahin maraşlıoglu
şahin maraşlıoglu 3 yıl önce

Hastanede hepsi kendi havasına sekreterler sanarsin profesör kimseyi kaile alıp konuşmuyor bile paranızla rezil olmak bu demekki.

Fırat ŞEN
Fırat ŞEN 3 yıl önce

Bu hastanede randevu almak bir dert, doktora ulaşmak başka bir dert. Başka opsiyonunuz varsa lütfen oraya gidin.

Selma Türkkal
Selma Türkkal 3 yıl önce

Randevu saatlerine uyulmuyor sırada bekletiliyorsunuz hiç ilgilenmiyorlar

metin ozcan
metin ozcan 3 yıl önce

hastaneye eşim için gittik memnun kaldık

Uğur Shn
Uğur Shn 3 yıl önce

Bu hastaneye 1 yildiz bile cok cildiye bolumune geldim 1 saattir bekliyorum 1 igne yapacaklar daha sonra gelin diyorlar sekreterin kendisinden haberi yok yapacaklari 1 igne 1 saattir bekliyorum 350 tl ucret veriyorsunuz kesinlikle tavsiye etmiyorum

Oğulcan Koçak
Oğulcan Koçak 3 yıl önce

Randevu almak için arama yapıyorum ama telefonlarım açılmıyor ilk sıradasınız deniyor ama 10 dk fazla bir süre olmasına rağmen telefonlara cevap verilmiyor

Mehmet Çetin
Mehmet Çetin 3 yıl önce

Hastaneye asla ulaşılamıyor.Size ulaşsamazssak nasıl gelmemizi bekliyorsunuz.Santral yetersiz ,sekreter işe almıyorsunuz herhalde ama inanın daha çok kaybiniz olur bu sekilde.

Kurtis Can
Kurtis Can 3 yıl önce

İsmini değiştirin hastanenin. Metro devlet hastanesi yapın. 8.30 da sonuç göstermeye geliyoruz 1 saat bekliyoruz hala gösteremedik. Doktora içki hediyeleri geliyor önümüze geçiyor. Tanıdığı geliyor önümüze geçiyor. Sakın bu hastanenin yakınından geçmeyin şehir hastanesine gidin işlemlerinizi daha kolay yaparsınız. Devlet hastanesinde doktor hediye almasa da ilgilenir sizinle. Sakın kapısından girmeyin hastanenin.

Fatih Pazarbasi
Fatih Pazarbasi 3 yıl önce

oradan oraya yollayip sonra ilgilenmediler. tam bir vakit kaybiydi. o suslu koltuklar sizi kurtarmaz.

Fatih Pazarbasi
Fatih Pazarbasi 3 yıl önce
Hilal üz
Hilal üz 3 yıl önce

çocuk ergen psikiyatri doktoru çağlar hocaya kızımızı getirdik ilgi alakası tanısı için sonsuz teşekkür ediyoruz ????????????

Ahmet Var
Ahmet Var 3 yıl önce

Kadın doğum uzmanı için geldik. Doktor hanımın acil isi çıkıyor. Sekreterler açıklama yapmıyor. Dışarı çıkıp ta doktorun şu işi çıktı şu amaliyatta tahmini şu kadar sürebilir demeleri lazımken içeride flim izliyorlar galiba. Doktorun pesinden biz koşuyoruz nereye gidiyorsun diye.

süleyman k
süleyman k 3 yıl önce

Özel olduğuna kanmayın, çoğu devlet hastanesi standardının çok çok altında bir yer. Çoğu doktorun hasta çağırma ekranı bozuk, ilkel yöntemle seslenerek çağırıyorlar. Randevulu gitmemize rağmen devlet hastanesinden daha uzun süre beklemek zorunda kaldık. Maalesef Adana’da tekelleşmiş bu hastane grubu oldukça kalitesiz hizmet sunuyor. Fiyatları da özel hastane olarak uygun bu sebepten mütevellit.

İletişim Bilgileri
Tam Teşekküllü Hastane
2.5 / (193 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.