Özel Mersin Ortadoğu Hastanesi

Özel Mersin Ortadoğu Hastanesi

Mezitli

Yorumlar
ام عمر جوجاتو
ام عمر جوجاتو 17 saat önce

جيد

Bekir Durgun
Bekir Durgun bir hafta önce

Çok güzel

Yaprak Baykan
Yaprak Baykan 2 hafta önce

%60 engelli raporu olan ve onkoloji takibi devam eden bir hasta olarak bu hastanede yaşadıklarım kesinlikle kabul edilemez. Doktorum Aykan Akar nedeniyle bu kurumu tercih etmiştim, ancak hastanenin genel yaklaşımı, personelin tutumu ve hastalara verilen değer konusunda ciddi hayal kırıklığı yaşadım. Bazı personelin bana karşı kullandığı saygısız, aşağılayıcı ve son derece uygunsuz ifadeler hasta olarak beni hem incitti hem de rahatsız etti. Bir sağlık kurumunda, hele ki onkoloji hastalarının bulunduğu bir ortamda, böyle bir davranışın sergilenmesi affedilir bir durum değildir. Hastane hizmetinden, iletişim tarzından ve hasta haklarına gösterilen özen(!)’den hiçbir şekilde memnun kalmadım. Benim yaşadıklarımın başka hastaların başına gelmemesi için kurumun ciddi bir öz eleştiri yapması gerektiğini düşünüyorum. Hastalar sadece bir “iş yükü” değil; insanız. Ve bu hastanede bana hissettirilen tek şey değersizlik oldu. Gereken tüm şikayet hakkımı kullandım ve kullanmaya da devam edeceğim, bana özenle Yaklaşan doktorlarım lütfen bunu kişisel olarak algılamasınlar.

Betül Çınar
Betül Çınar bir ay önce
lgnAa
lgnAa bir ay önce düzenlendi

Die Dame an der Rezeption heute (21.03.24 15:40 Uhr) war das frechste was ich je an Mitarbeitern gesehen habe. Solange diese Frau da arbeitet, sehe ich mich nicht in der Lage dort hinzugehen. Wer stellt so etwas freiwillig am Empfang ein? ????

Ayşe Altıntaş
Ayşe Altıntaş 2 ay önce

2012 yılında kızım erken doğdu yeni şehir özel hastanesindan orta doğu Hastahasine sevk edildik 52 gün kaldık hastahade gerçekten çok iyi bakıldı kızıma Hocamız Ruhi güneriye çok teşekkür ederim ve baş hemşire adıni unuttum çok iyilerdi çok iyide işini yapıyorlardı sonsuz teşekkürler ediyorum emeği geçen diyer hemsirelerede çok teşekkür ediyorum şuan kızım 13 yaşında ????????çok şükür bütün kontrolünüde yaptım hiç sorun çıkmadı şimdiye kadar Rabbime şükürler olsun hani nasipten öte yol yok derler gerçekten öyle kızımın nasibide varmış Rabbim bizi iyi doktorlarla karşılaştırdı çok şükür Rabbime ????????????

cigdem bali bayrak
cigdem bali bayrak 2 ay önce

Bugüne kadar gittim hastanelerde ya ilgisizlik ya da kötü muamele gören bir hasta olarak bu kadar tatlı dilli, güleryüzlü ve ilgili doktor, hemşire ve sağlık çalışanıyla karşılaşınca açıkçası şok oldum, hepsinden Allah razı olsun, işleri rast gelsin ????????

Kadirhan Yılmaz
Kadirhan Yılmaz 3 ay önce

Rezil bir yer hastaneyi 20 dk dır arıyorum açan yok, bir kere açıldı telefonu suratımıza kapattılar. Burası hastane mi başka bir yer mi. Tam bir rezillik.

Ümit Alptürker
Ümit Alptürker 3 ay önce

Temiz bakımlı bir sağlık kurum binası. Çalışanlar aktif ve güler yüzlü.

ulaş fotoğrafçılık
ulaş fotoğrafçılık 3 ay önce

Eğitimsiz saygısız üslupsuz personellerle dolu sağlık kuruluşu.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.