Özel Medigüneş Hastanesi

Özel Medigüneş Hastanesi

Salihli

Yorumlar
Bilal D
Bilal D bir gün önce
Cigdem Arslan Yavuz
Cigdem Arslan Yavuz 3 gün önce

Hastane Personelinden ve Hemşireden hakaret işitmek istiyorsaniz doğru adresdesiniz. Çıkın Çıkın gelin, ha birde olayi baştan savan bir Baş Hemşire.

Beyza Bulur
Beyza Bulur 5 gün önce

kolumu ne hale getirdiler her polikliniğe girdiğinizde illa kan tahlili isteniyor bu yüzden kan almadaki çalısanları özenle seçmenizi öneriyorum sonuçta devlet hastanesi değil sağlığımızı emanet ediyoruz ekstra olarak onlarca ücret ödüyoruz aldığımız sonuca bak kolum mor ve şiş vaziyette eğer geçmezse şikayet oluşturacağım.

ali kemal güler
ali kemal güler bir hafta önce

Babamın iki gözünde de ilerlemiş katarakt vardı. Bir gözünden ameliyat oldu. Seçkin Bey tecrübesiyle başarılı bir ameliyat gerçekleştirdi. Seçkin Bey'e ve hastane personeline çok teşekkür ederiz.

deniz aykut
deniz aykut bir hafta önce

personel, hemşire takımı kendini bi halt sanan ayak takımı.. böylesini kamu kurumlarında bile görmedim bu ne biçim özel hastane

Özer ibis
Özer ibis 2 hafta önce
Uğur Karakaya
Uğur Karakaya 2 hafta önce

SALİHLİ ÖZEL MEDİGÜNEŞ HASTANESİ KADIN DOĞUM DOKTORU OSMAN ÖKMENİN HASTASIYDIK GEÇEN YIL 2 KEZ AŞILAMA YAPTIRDIK TUTMADI DÜN İZMİR DOKUZ EYLÜL HASTANESİNE TÜP BEBEK BAŞVURUSU YAPTIK ORADAKİ DOKTORUMUZ AŞILAMA YAPILAN HASTANEDEN AŞILAMA YAPILDIĞINA DAİR BİR YAZI GETİRMEMİZİ SÖYLE TEKRAR SALİHLİYE DOKTOR OSMAN ÖKMENİN YANINA GELDİK BİZİ BAŞINDAN GÖNDERMEYE ÇALIŞTI BÖYLE BİR EVRAK VEREMİYORUZ GİDİN ECZANEDEN ALIN GİBİSİNDEN BİŞEYLER SÖYLEDİ MAĞDUR OLDUK PARAYI VERİNCE ETRAFINDA DÖNÜYOR LAR AMA ESKİ HASTASIYSAN BAŞINDAN GÖNDERMEYE ÇALIŞIYOR BU HASTANEYE DAHA ADIM ATMAM 5 YILDIZI DA YORUMUM DİKKAT ÇEKSİN DİYE VERİYORUM BİZİ ÇOK MAĞDUR ETTİLER SİZLER DE MAĞDUR OLMAYIN

Hüseyin Güleç
Hüseyin Güleç 2 hafta önce düzenlendi

Teyzem için kalp ve damar cerrahisi Melih bey'e randevu aldık. Sıra almak için kapıdan girişte sağ tarafdaki ilk beyfendinin davranışları oldukca kaba ve saygısızdı fişi fırlatırcasına onümüze attı sadece dediğini geç anladığım için bu davranışlara maruz kaldım ağzı ile burnunun yerini deeğiştirmeyi çok istesemde buradan yazmayı tercih ettim biraz daha nazik ve kibar olunması gerektiğini düşünüyorum yetkililere duyrulur.

d d
d d 3 hafta önce

ya çok iyi hekime, hemşireye, görevliye denk geliyorsunuz ya çok kötü. ortası yok. parasını vererek hizmet aldığımız bi hastane, devlet hastanesi gibi çalışmamalı

Ece iz
Ece iz bir ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.