Körfez
Yiğenimi 15.03.2026 bu gün acile hastaneye götürdük 3 yaşında . Damar yolu bulamadıkları için geri yolladılar. Aynı zamanda damarınıda patlattılar. Acil doktoru gelip bakmadı bile . Paranızla rezil olmak istiyorsanız gidin.
Burada çalışan ve muhattap olduğum tüm işçilerden ve hizmetten çok memnun kaldık. Odamız devamlı paspaslandı yemekler sabah öğlen ve akşam geldi. Herkes çok kibar. Gece gündüz serum takıldı ilaç verildi. Herkes hep yardımcı oldu. Sorunsuz geçti biraz sıra vardı gayet normal kalabalık ülke. Anestezi ile ilgili Sorularımıza sabırla hep cevap verdiler kafamızda hiç soru işareti kalmadı.
müşteri hizmetlerini aradım bilgi almak adına önce bi anda suratıma kapandı daha sonrasında tekrar aradım hat düştü dendi ilgili birime aktardılar ve onlar da görüşmede 0 nezaket iyi günler bile demeden suratıma kapattılar dışardan destek almak isterseniz 0 memnuniyet.
Şehrin ortasında devlet hastanesinden hallice
Hastaneler zaten memnuniyetle ayrılabileceğiniz yerler değildir, ama konu sağlık ve acil olunca personellerin çok daha anlayışlı, yapıcı ve ilgili olmaları gerekir. Tersleyerek başarılı bi hastane olamazsınız gibi..
Kocaeli’deki en kötü hastane ne kadar beceriksiz iş bilmez doktorların toplandığı yerdir canını düşünen buraya gitmez para tuzağı ayrıca denetim yapılması gereken bir yer hijyen diye bir şey yok
Gece aniden vuran diş ağrısıyla başvurdum. 7/24 hekim bulunuyor. Özellikle Serra hocama teşekkür ediyorum. Gece 2 demedi başından sonuna kadar güleryüzle ilgilendi. Tedavimi sırasında ve tamamladıktan sonra durumumu açıkladı. İlginiz için teşekkür ederim
Hizmet sıfır paranla rezil oluyosun sonuc veya başka bişey öğrenmek istiyosun Santralda ki calısan arkadaş telefonu bilerek suratına kapatıyo böyle rezil bi hizmet yok
Ortopedi polikinliğinden doktor gökhan Bülent sever beye yaklaşık 1 sene önce dizlerim ve omuzumdam şiddetli ağrılarımdan dolayı tavsiye uzerine gittim benim omzumdan dizlerimde mr çektirdi omzumda ki eklem ayrılığını görmedi dizlerim de sadecee kireçlenme var dedi baştan sağma ilgilendi sıradan ağrı kesiciler verdi gönderdi o kadar övüldüğü gibi bir doktor da değilmiş.
05/01/26 tarihinde doğum yapacak olan eşim için özel sağlık sigortası yaptırdım. Fakat hastahane ayrıntılı hizmet dokümanında faturayı detaylandirmadigi için paramı geri alamıyorum . Kesilen faturada da zaten 42.500 e doğum yapılmış . 2500 doğum parası yazılmış. karşılığı olmayan hizmet adı altında 25 bin TL yazılmış . herşey muallak . İl sağlık bakanlığına ve cimare şikayet edeceğimi buradan yazıyorum.
Oglm cocuk cerrahisi bölümde ameliyat oldu hemşireler ve doktor çok ilgili ve güler yuzluyduler her şey için teşekkür ederiz
Kesinlikle gitmeyin sadece para tuzağı başka bir şey değil. Kadın doğuma gittik çocuğunuz ölebilir dediler ama 2 tane devlet hastanesine gittik öyle bir şeyin olmadığı ortaya çıktı ve zorla korkutarak yatırmaya çalıştılar sırf para almak için. Devlet hastaneleri en iyisi. Ben giden biri olarak yaşadıklarımı anlattım. Gerisi size kalmış.
Tecrübesiz doktorlar ilgisiz hemşireler
Acil kismi berbat ufacik bir yer milleti bekletip duruyorlar.muayene için beklersin anlarim da serum için bile yer yoktu beklettiler.koca hastanede yer mi yok hiç mi akil edemiyor yoneticiler birde özel hastane
Bence santral deki arkadaşı değiştirin ne zmn randevu için arıyor isek meşgul
Sopalıda sıra var diye gittim acil’i devlet hastanesi gibi olmuş. Bu hastahaneye daha önce çok geldim ama artık eledim abi inşallah işimim olmaz. Bu yorumu yaptıktan 6 ay sonra gene işim düştü koskoca acilde 1 tane doktor bakıyor dünyanın sıtası var. Bu son gelişim bir daha gelmem.
Acilsen giriş yaptım eşim migren atağı geçirdiği için . Muayene için önce 1400 TL ödedim . daha muayene olmadan girişte :) Sonra serum takılma işlemi başladı . Daha serumu takmadan 1200 TL de ona ödedim. Allah düşürmesin . Serumu parayla alıp özel hemşire bulsam daha iyi heralde .
| (0262) 526 30 30 |
| www.marmarahastanesi.com.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.7 / (510 yorum) |