Kırıkhan
Dağdelen bebeği 4sene öncesinden iyi tanırlar oğluma doğum yaptım sapa sağlam çocuğumu sakat bırakıyorlardı bebeğime iyneyi yanlış yerden batırıp ayağında yumurta büyüklüğünde apse oluşturdular kaval kemiğine iğne vurulduğu nerede görülmüş üstünü bantla kapatıp görmeyelim diye gazlı bezi dolamıslardı ki ihmal edilse gözden kaçsa benim çocuğum şuanda ayağından sakat durumda olacaktı son anda anlayıp İskenderun gelişim Hastanesi'ne görürdük ozamanlar hemşire ilgisiz doktor ilgisiz üstüne üstelik yanlış tedavi uygulanıyor öyle bir hastane bence gitmeyin
Hastane depremde zarar gördüğü için kapalı durumdadır. Internette açık yazıyor diye yanılmayın boş yere gitmeyin.
Şu an hastaneye ulaşamıyorum. Numaraları sürekli meşgul çalıyor neden acaba
Randevum varama ulaşamıyorum ne yapmam lazım
Çok kötü özel diye gittim malesef hizmet sıfır
Harika bir hastane
çok berbat bi hastahane tuvaletleri leş gibi hiç hijyen adına bişe yok
Bugün sabah muayene olduk. Hastalara oldukça ilgili davranıyorlar. Hastanenin içine girdiğimizde hemen bir bayan geldi ve çay içer misiniz diye sordu. Yani hastaları muayene etmenin yanında çayını kahvesini bile ikram ediyorlar. Kırıkhan in misafirperverligini gösteriyorlar. Teşekkürler bilim hastanesi ve değerli hocaları.
Saatlerce sıra bekledik ve doktorun muamelesi çok kötüydü paranızla rezil olmak isterseniz gidebilirsiniz
| 444 6 105 |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.5 / (137 yorum) |