Özel Keşan Hastanesi

Özel Keşan Hastanesi

Keşan

Yorumlar
Şebnem Özüç
Şebnem Özüç bir gün önce
Ezel Ezel sarılır
Ezel Ezel sarılır bir hafta önce

Annem Amilyat oldu doktorları çalışan personeller çok ilgi herşeyle ilgileniyorlar odaları gayet temiz çarşaflar ütülü vernel kokuyor yemekleri de güzel

Yeliz Kara
Yeliz Kara bir hafta önce

sezeryan doğum yaptım. hemşireler o kadar sevecen ve yardımsever ki böyle bir şeyle karşılaştığım için şaşırdım. gerçekten özellikle bu yönden çok beğendim

Okan eren
Okan eren 3 hafta önce

10.11.2025 tarihinde bu işletmeye muayne olmak için ailemle beraber geldim hastahane içindeki tüm hizmetlerden çok memnun kaldıktan sonra emar sırası beklerken kantinde birşeyler yemek istedik yiyeceklerimizi aldıktan sonra cam kenarındaki 2 kişilik olan masalara 1 sandalye ilave edip oturduğumuz da kasada duran bayan tarafından o masaya oturmamızın yasak olduğunu 4 kişilik olan masaya geçmek zorunda olduğumuzu söyledi bunun üzerine masamızı değiştirdik fakat yıllardır geldiğimiz bu işletmede böyle kötü bir tutumla karşılaşmadık sanırım kantin personeli kendi başına hareket ediyor

Hakan Hanci
Hakan Hanci 2 ay önce

Mehmet by kbb gittim hiç bir seyden anlamiyor bogazimdaki sesteli nodulu goremedi bogaz ultrasyonunu bile ac kapayi bilmiyor kulanmasini bilmiyen nasil tesis koyacak kemal kbb met ediyolar ona randevu alamadim keske mehmet by kbb degilde kemal by kbb olsaydi

ahmet öner
ahmet öner 2 ay önce

cok pis ve eski bir yer dis muaynesi icin gelip mikrop kapıp hasta oldum

Murat ÖZBAŞI
Murat ÖZBAŞI 3 ay önce

Eşim 36 haftalık hamile şiddetli kulak iltihabı geçirdi hastanenizde KBB hastalıkları doktoru olarak görev yapan Op.Dr. Mehmet YILMAZ'A muayne olduk. Eşimin hamile olduğunu bildirmemize rağmen yazılmaması gereken ilaç yazdı. İlk olarak eczacımız uyardı daha sonra aile hekiminize sorduk daha sonra birkaç tanıdık doktora danışıklı kesinlikle kullanmayın dedi. Ayrıca doktorun çok ilgisiz ve alakasız hareketleri vardı yapacak bişey yok çekeceksin bu ağrıyı diye sert bir çıkış yaptı aynı zamanda. O yüzden puanım 1 yıldız.

Şengül Gökçe
Şengül Gökçe 3 ay önce

Gözüme yabancı cisim girmesi sonucunda doktor Enis beye muayene için başvurdum.Hem mesleki hem insani yaklaşımı için çok teşekkür ediyorum mükemmel bir doktor

Ramin Ahadi
Ramin Ahadi 4 ay önce

Hepsine emeklerinden dolayı ayrı ayrı teşekkür ediyorum

Dr. anguti
Dr. anguti 4 ay önce

????????????

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.