Merkez
Doktorumuz habip bey iyiydi. Ama hastane imkanları aşırı derecede kötü
herşey için çok teşekkür ederiz
Yeni gelen genel cerreh cemal hocaya çok teşekkür ediyorum bizimle çok ilgilendi
Iğdır’ın değerlerine değer katan bi hastane geçen gün nenemi getirdim dahiliye doktoru ibrahim Bey gereken ilgi ve alakayı fazlasıyla gösterdiler.Kendilerine çok teşekkür ediyoruz
Gece saat 3 gibi acile geldim yüksek ateşle gecenin o saatine rağmen Acil Doktoru Ayhan bey ve ekibi biz taburcu olana kadar bizi bir an bile yanlız bırakmadılar sağolsunlar .
Acil ekibi çok başarılı doktorlarından çok memnunuz özellikle Ayhan hocamız ona buradan tekrardan teşekkürlerimi iletiyorum
Görüp görebileceğiniz en kötü hastahane. İmkanınız varsa ığdırdaki bu hastaneye gitmeyin. Eşim doğum yaptı fakat doktorlar ve hastahane ilgilenmedi. Cihazları eksik işitme testi yapamadılar. Hastahane aşırı derecede pis. Yenidoğan bebeğimizi alıp anne sütü yerine bebek maması vermişler bizim bilgimiz olmadan rızamız olmadan. Çocuk doktoru buna karşılık hemşireye bir daha böyle bir şey yapmayın diyor. Şaka gibi bir hastanede. Ben hukuki işlem başlayacağım. Muhtemelen de bu skandal haber bültenlerinde de boy boy manşet olacak. Hesap verecekler
Kadın doğum doktoru bahar hanıma muayene olduk çok ilgisizdi devlet hastanesinde bile daha iyi şartlarda muayene oluyoruz. Asla tavsiye etmiyorum şikayetlerimizi doğru düzgün dinlemiyor bile ben çalışan kadınım ağır iş yapma kendini yorma diyor ama rapora gelince yazmıyor??? Pardon nasıl dinlenicem acaba ???
| (0476) 227 33 33 |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.7 / (220 yorum) |