Özel Ereğli Anadolu Hastanesi

Özel Ereğli Anadolu Hastanesi

Ereğli

Yorumlar
zafer bayram
zafer bayram 2 gün önce

kdz ereğli anadolu hastanesinin bazı bölümlerinden hizmet aldım. ilk girişteki karşılama sıcak samimi. cildiye Dr. sayın Mutlu Çayırlı hocama asistanı Seyran Tetik hanıma, göğüs Dr. Erhan Oğur hocama ; Asistanına ve servisindeki tüm hemşirelere çok çok teşekkür ediyorum. abartısız teşhis tedavi ve hizmet harika. . sağda solda tanıdık dr ismi aramaya hiç gerek yok. daha önce cerrahi bölümünden de hizmet almıştım. gönül rahatlığı ve güven duygum sonsuz. emeği geçenlere tüm hastane çalışanlarına ve yönetimine teşekkürlerimi sunuyorum

Metemrt
Metemrt 4 hafta önce

Kulak burun boğaz doktorları harika.

Pinar İnce Göktaş
Pinar İnce Göktaş 4 hafta önce

Merhaba kdz.ereğli dün almış olduğumuz hizmet neticesinde özel sağlık sigortasıyla ilgili sorun yaşayıp mağdur durumda bırakılmıştık bizimle ilgilenen özel sağlık sigortası çalışanı Sinem Hanıma yardımları ve güler yüzlülüğü için kendisine çok teşekkür ederim.

Şule Çakır
Şule Çakır bir ay önce düzenlendi

09.09.2025 tarihinde doğum yaptım Dogumumdan bir kac hafta önce ise protein kacagindan bu hastanede yattim. Doktorum farkli bi hastanedeydi, kendisi bu hastaneye gecince buraya gelmek zorunda kaldim. Doktorumdan memnunum lakin, yönetimden aslaaa. Hastaneye yatar yatmaz buraya puanlama yapmam icin odaya bir hanimefendi geldi. Tamamen sizi musteri gibi goruyolar. Dogumda ise antibiyotik fazla verildigi icin sezaryene alinmadan kustum. Hasta bakicilar berbat. Temizlige hic girmiyorum bile. Boyle rezil hastane gormedim.

turhan öztürk
turhan öztürk bir ay önce

Türkiye'de bulunabilecek en iyi hastane. Doktorlar olsun hemşireler , acil personeli ve hastane içerisinde görev yapan çalışanlar gelen hastalar ve yakınlarına gösterilen ilgi alaka güler yüz,verilen hizmetten dolayı her birine ayrı ayrı teşekkür ederim. Ben böyle bir hizmeti şimdiye kadar hiç bir hastanede görmedim yaşım 54.HASTANEDEKİ BÜTÜN ÇALIŞANLARA VE AYRIYETTEN NÖROLOJİ DOTORU SN HASAN BEYE TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLİRİM. SAYGILARIMLA. İyiki varsınız.

YILMAZ KOCAK
YILMAZ KOCAK bir ay önce

Geçtiğimiz hafta Ereğli erdent diş kligini ile anlaşması olan ereğli Anadolu Hastanesi'nde 6 yaşındaki kızımızı anestezi ile diş tedavileri yaptırdık. İğne korkusu sebebiyle sedasyonla sakinlestirip daha sonra damar yolu açilmasina karar verildi. Annesi olarak yanına girdim maskeden hava geleceğini aciklamaya çalışırken ne olduğunu anlamadan maskeyi bir anda yüzüne kapatıp bastırdi aneztezici (adi VEYİS TURAN) . korkutarak ayaklarıni çırpa çirpa ağlatarak yaptılar bunu. Annesi olarak gördüğüm görüntüyü gözyaşlariyla hazmetmeye çalıştım. Ameliyattan çıkıp ayildiginda burnu kanıyordu hemşireye söyledik bir süre sonra yine aynı anestezici(Veyis turan) geldi ve kızımızın burnunu tampon yapın demek yerine veya tarif etmek yerine sıkarak korkutarak ağlatti (burnundan hortum takildigi için kanıyor ve aciyordu). Buna şahit olurken hepimiz şoktaydik anlam veremedik fakat bunlar normal bir davranış değil. Bir çocuğa bu kadar acımasızca davranılması bu ne biçim sağlıkçı bu ne biçim özel hastane dedirtti. Gerekli yerlere sikayetimizi de yapacağız çevremize de anlatiyoruz, buradan okuyanlar lütfen dikkate alın. Bunlar yüzünden hastane ve doktor fobisi oluştu kizimizda ve Anadolu Hastanesi'ne guvenimiz zedelendi..

Ömer
Ömer 2 ay önce

İstanbuldan özellikle neroloji doktorumuz Hasan MERAL geldik. Daha önce aynı hastanenin İstanbul şubesindeydi oradan bilirim . Kedisi her zamanki gibi güler yüzlü ve çok ilgiliydi. Dikkatli bir şekilde bizi dinledi ve detaylı muayene etti. İlgisi alakası için kendisine çok tşekkür ederim. İyi varsınız Hasan hocam ????

Tekin Alabas
Tekin Alabas 2 ay önce

Kan almada sıra beklerken hastanemizin başhekimi direk yanındaki hanfendiyi bekleyenlere aldırmadan bodoslama kan alma islemini yapmaya başladı. Bende duruma itiraz ettim haliyle. Eğer başhekim beyin özel hastaları varsa ona özel kan alma yeri yapmalısınız.

Gülten Demircan
Gülten Demircan 2 ay önce

Onkoloji Doktoru Nigar Hanım' a babamı tedavi için götürüyoruz. Kemoterapi almaya başladık. Sürecimizi doktorunuzun sayesinde daha dikkatli yönetiyoruz

Furkan Birkan
Furkan Birkan 2 ay önce

Oğlumu Doktor Evrim Balbaloğlu'na çıkarttım. Bademcik ameliyatı olacak, sürecimiz çok hızlı, düzenli ve titiz ilerledi. Doktorumuza çok teşekkür ederiz.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.