Melikgazi
Arkadaşlar bu hastaneye herhangi bir şekilde gitmeyin kimseye tavsiye etmiyorum tamamen para yuvasına dönmüş hastanın iyiliğini hiç bir şekilde düşünmüyorlar. Sizden nasıl gelir elde ederler onu düşünüyorlar
Hiç bir şekilde gitmeyin direkt ameliyata yönlendiriyorlar, tamamen para yuvasına dönmüş
Uzun zamandır gittiğimiz bir hastaneydi ama artık ne sağlık kalmış ne de doktorlar göreveini yapar olmuş her geldiğimizde ücret almak için kayıt deyip kendi hatalarını görmeyip hastayı aşşağılamaktan başka bir şey yapmıyorlar bize verdikleri ilaç han etki yapması sonucu bize çıkıp bizden iyi mi bileceksiniz ücret ödeyip serum taktırın geçer dediler başka bir hastanede kan vermemiz sonucu bize verilen ilacın yüksek dozda alerji yaptığı çıktı paradan önce bu parayı helal kazanmak lazım gidenler de bir kere daha düşünsün
Acilden giriş yaptık,muayene ultrason kan alma serum süreci gayet iyiydi. Tek problem serum odalarının bakımsız ve havasız olması.
Hayatımızda gördüğünüz en kötü yemekleri unutun buruya gelin bu kadar kötü olamaz
Ben Kayseri'de daha önce bir çok özel hastaneye gittim. Lakin MEHMET GEMİCİ hocamı (dahiliye) burda tesadüfen tanıdım.Kendisi çok tecrübeli,ilgili ve bir o kadar da nahif bir insan.İyi ki onu tanımışım yaptığı muayene ve uyguladığı tedavi sonrası şimdi çok iyiyim şükürler olsun. Emeğinize, yüreğinize, bilginize çok teşekkür ederim hocam. Eminim ki Erciyes hastanesi sizin ne kadar kıymetli bir doktor olduğunuzun bilincindedir. Sizin nezninizde ayrıca hastaneye ve orada hizmet veren tüm personele de ayrı ayrı teşekkür ederim.
Çok pahalı ve sonuç için bile tekrardan para alınıyor. Ve paramızla tek bir sekreterle kuyruk olup sıra alıyoruz okadar para alınıyor haksızlık bu
Kayseri'nin 1 numaralı hastanesi genel cerrahi doktoru Sayın Mehmet Patmano'ya ve İremnur hanıma hem güler yüz hem ilgi hemde son derece profesyonel iş ahlakından dolayı teşekkür ederim
7 aylık hamileliğim boyunca Bihter hocaylaydım o kadar pişmanım ki geçen zamanıma başlarda çok memnundum sonradan üst üste iki kez ilgisizliği sorularıma sekreteri tarafından aldığım ters cevaplar iletişim problemleri olmaya başladı bugün de kayıt yeri değiştiği için bugün merhaba hoş geldiniz bile demeden kâğıtta yazıyor görmüyor musunuz tarzı ters cevaplarla konuşmalar yapmaya başladı üstüne tamam bile diyemeden kapı yüzüme çarpıldı ilgisizliğinizi fazlasıyla kınıyorum ve asla tavsiye etmiyorum özellikle birkaç bayandan da duyduğum gibi ilaç ve vitamin takibi eksikliği var .
| (0352) 222 41 42 |
| www.erciyeshastanesi.com.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.8 / (641 yorum) |