ÖZEL DEVA TIP MERKEZİ

ÖZEL DEVA TIP MERKEZİ

Bala

Yorumlar
ŞİRİN KAYABAŞ
ŞİRİN KAYABAŞ bir hafta önce

Deva tıpta Gülay hemşireye cokk teşekkür ederim.. eli cok hafif sabah aksam igne yaptirmam gerekiyodu ve sabahları ona gidiyordum beni gayet mutlu ve agrisiz bir şekilde gönderdi tekrar tekrar teşekkürler Gülay hanımcım...????????????

Orhan Keskin
Orhan Keskin bir hafta önce
BETÜL ARI
BETÜL ARI 2 hafta önce

Hacamat için çok tesekkur ederim ali bey ve ekibine

mustafa sezgin
mustafa sezgin 2 hafta önce

Ali akkaya beye ve hemşire mercan hanıma teşekkür ederiz 3 aylık oğlumuz sünnet oldu. Süreç çok sakin profesyonel ve sorunsuz geçti bizim için. Ali bey zaten işinde uzman kendini kanıtlamış bir hekim ayrıca işlem sonrası bize telefonunu vermesi ve bu sayede aklımıza takılan her soruya yanıt vermesi çok güzel bir hizmet.

Kayhan Cagri
Kayhan Cagri 3 hafta önce

Kesinlikle gelmeyin tamamen para tuzağı tedavi diye Ağrı kesici serum veriyorlar binada 1030 lira para alıyorlar

Dilan kuş
Dilan kuş bir ay önce

Çok memnun kaldım doktorum Ömer bey ve Tuğba hemşire çok ilgiliydiler ameliyatım başarılı geçti ve şuan 10 gün oldu bir sorun yaşamadım çok teşekkür ederim.

Fatmagül Aslım
Fatmagül Aslım bir ay önce

Ben ki pimpirikli takıntılı biriyim bugün Ali hocaya hacamat yaptırdım 2.defa bu kadar ilgi alaka ve özen hiç bir yerde görmedim benimle ilgilenen herkese özelliklede 2 hemşire hanımlara çok teşekkür ediyorum☺️iyi ki varsınız????

Merve Özdemir
Merve Özdemir bir ay önce

5.5 aylık oğlumu Ali hocama sünnet ettirdim ağrısız sızısız sünnetini oldu ve çok şükür hiçbir sıkıntımız olmadı hocamızın ilgi ve alakasından dolayı ve güler yüzlü ekibine çok teşekkür ederim

Öner Yıldırım
Öner Yıldırım bir ay önce

Saç ekimi yaptırdım memnun kaldım Allah razı olsun

Hasan Ateş
Hasan Ateş bir ay önce
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.