Bala
Deva tıpta Gülay hemşireye cokk teşekkür ederim.. eli cok hafif sabah aksam igne yaptirmam gerekiyodu ve sabahları ona gidiyordum beni gayet mutlu ve agrisiz bir şekilde gönderdi tekrar tekrar teşekkürler Gülay hanımcım...????????????
Hacamat için çok tesekkur ederim ali bey ve ekibine
Ali akkaya beye ve hemşire mercan hanıma teşekkür ederiz 3 aylık oğlumuz sünnet oldu. Süreç çok sakin profesyonel ve sorunsuz geçti bizim için. Ali bey zaten işinde uzman kendini kanıtlamış bir hekim ayrıca işlem sonrası bize telefonunu vermesi ve bu sayede aklımıza takılan her soruya yanıt vermesi çok güzel bir hizmet.
Kesinlikle gelmeyin tamamen para tuzağı tedavi diye Ağrı kesici serum veriyorlar binada 1030 lira para alıyorlar
Çok memnun kaldım doktorum Ömer bey ve Tuğba hemşire çok ilgiliydiler ameliyatım başarılı geçti ve şuan 10 gün oldu bir sorun yaşamadım çok teşekkür ederim.
Ben ki pimpirikli takıntılı biriyim bugün Ali hocaya hacamat yaptırdım 2.defa bu kadar ilgi alaka ve özen hiç bir yerde görmedim benimle ilgilenen herkese özelliklede 2 hemşire hanımlara çok teşekkür ediyorum☺️iyi ki varsınız????
5.5 aylık oğlumu Ali hocama sünnet ettirdim ağrısız sızısız sünnetini oldu ve çok şükür hiçbir sıkıntımız olmadı hocamızın ilgi ve alakasından dolayı ve güler yüzlü ekibine çok teşekkür ederim
Saç ekimi yaptırdım memnun kaldım Allah razı olsun
| (0312) 326 65 65 |
| www.ozeldevatipmerkezi.net |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.9 / (406 yorum) |