Özel Çınar Hastanesi

Özel Çınar Hastanesi

Ceyhan

Yorumlar
Ömer Faruk Kara
Ömer Faruk Kara bir hafta önce

Sürekli cihazları bozuk olan insanlara sürekli yanlış tahlil sonuçları veren bir hastane üstelik doktor yüzünüzü bakarak kusura bakmayın cihaz bozuktu aslında biliyordum bozuk olduğunu diyerek üste dalga geçiyor sizinle gidilebilecek en kötü hastanelerden birisi asla tavsiye etmiyorum

Ezgi Ezgi
Ezgi Ezgi bir ay önce

Herhangi bir sorun için gidiyorsunuz konu ne olursa olsun felaket tellalı gibi yorum yapılıyor çözüm odaklı değil sanki para harcatma odaklı gibi diğer özel hastanelerle muayene ücreti aynı ama kalite aynı değil

Ece kocaman
Ece kocaman bir ay önce

Murat karslı o kadar kötü bir doktorki 8 aylıkken kanam geldi doktor bey gelmedi çocuk karnımda öldü igne vurdu hemşireler cocugum karnımda vefat etti

mrckrt
mrckrt bir ay önce
Belgin Gündoğdu
Belgin Gündoğdu bir ay önce düzenlendi

acilde hasta kayıt bölümündeki bayan sorulan soruya cevap vermeye aciz özel hastane demeye şahit ister

S.C.A.
S.C.A. 2 ay önce

Frustration!

İlayda Sena
İlayda Sena 2 ay önce

Kadın doktoru Murat bey çok sevecen güleryüzlü birisi. Onun ilgi alakası için gidiyorum lakin girişteki sekreter kadın yüzümüze bile bakmadan, bizimle ilgilenirken başka bir şeyle ilgilenmeye devam ederek üstten bakış havasıyla işini yapıyor. Bu durum hiç hoş değil.

Mahmut Akkaynak
Mahmut Akkaynak 2 ay önce
Kübra DENİZ DAĞ
Kübra DENİZ DAĞ 2 ay önce

Değerli doktorum Oğuz Loğoğlu’nu herkese tavsiye ederim. Kendisi tüm sürecimde yanımda oldu. Gerek doktorluğu ve ilgisi için çok teşekkür ederim İyi ki varsınız hocam keşke tüm doktorlar sizin gibi olsa

Nurcan Soylu (Chok.n)
Nurcan Soylu (Chok.n) 2 ay önce

Cinar hastanesinde sezaryan dogum yaptım asla onermiyorum keşke zamanı geri alsam hemşireler çok kötü ilgisiz ukala ergen tavırlar sergiliyorlar o agrimla bide ergen tribi çekiyordum Melisa gunduz ,Aleyna Balli ozellikle kotu ilgisiz ukala davrandilar çok sinirlerim bozuldu Adana da fiyat olarak daha uygun vardı biz burda ki doktora güvendik hata ettik . Keşke gitmeseydim ki sezeryan ağrım çok kötüydü kime sorsam bizim okadar kötü değil diyordu ve arkadaşlarım anlattıkları benim gittiğim yerle çok farklı kısaca gitmeyin ve aklımıza asla gelemeyecek kötü bir durum yaşattılar ve sonra bizi suçlu çıkardılar ve çok saygısızca davrandılar özellikle hemşireler annem 65 yaşında ona bile saygıları yoktu kendinize saygınız varsa gitmeyin bir dilek hakkim olsa o günü geri almak isterdim bebek doğum önemli hayatımın hatasını yaptım malasef

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.