Özel Batman Yaşam Hastanesi

Özel Batman Yaşam Hastanesi

Merkez

Yorumlar
Berna Toygun
Berna Toygun bir gün önce

5 aylik bebegimi rvs ile yatti hastaneye öncelikle oglumu hic yıpratmadan gözüm kapalı güvenebileceğiniz tek hemşir Salih bey gerçekten işini yapan ve bilen birisi oglumun tek serum damarını bulabilen Salih beye cok teşekkür ederim allh sizin gibi insanlarn sayısını çoğalsın. ????

Lorin Aksoy
Lorin Aksoy 4 gün önce
İsmail Şahin
İsmail Şahin 5 gün önce

Berbat bir hastane odalarında kılıma çalısmıyor şu kış ayında dogalgaz yakmamak için petekler çalıştırmıyor ilgi alaka sıfır personelın umrunda degılsın kesınlıkle gıtmeyım tavsıye etmıyom

Salih Acar
Salih Acar 5 gün önce
Salih Çelik
Salih Çelik 5 gün önce

16 Şubat 2026 tarihinde oğlumun (Kiymetlimin) rahatsızlığı nedeniyle Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Oktay Aslan’ın muayenesi sonrası Yaşam Hastanesi 5. Kat 506 numaralı odaya yatış yaptık Yatış yaptığımız andan itibaren başlayan inanılmaz ilgi ve samimiyet bizi gerçekten çok şaşırttı ve derinden etkiledi. 5. Kattaki Salih Bey’in gösterdiği ekstra çaba ve güleryüzlü yaklaşımı temizlik görevlilerimizin her detayı titizlikle düşünerek işlerini büyük bir özenle yapması hemşirelerimizin oğlumuza kendi çocukları gibi şefkatle, sevgiyle ve sabırla bakması… Herkesin Hoş geldiniz geçmiş olsun bir arzunuz olursa lütfen iletin diyerek bizi karşılaması, hastanede değil de sanki çok konforlu bir otele gelmişiz hissi uyandırdı. Kendimizi evimizde gibi huzurlu ve güvende hissettik. Yıllardır farklı hastanelere gidip geldik ama böylesine içten samimi ve özenli bir yaklaşım ilk defa karşımıza çıktı. Gelen misafirlerimiz dahil herkes hastaneyi övdü Burası başka, burası gerçekten farklı dedi. Bu kadar güzel bir hasta deneyimi yaşattığınız için tüm ekibinize (doktorundan hemşiresine, temizlik görevlisinden hasta kabul personeline kadar) yürekten teşekkür ediyorum. Sizlerin bu özverili, şefkatli ve profesyonel yaklaşımınız sayesinde zor bir süreçte bile içimiz ısındı, umutlandık. Lütfen bu güzel yaklaşımınızı, bu sıcaklığı hiç kaybetmeyin. Sizler gerçekten fark olusturuyorsunuz Saygılarımla ve minnetle Salih

maşallah tezdiğ
maşallah tezdiğ bir hafta önce
Songül Tuzgener
Songül Tuzgener 2 hafta önce

Yatış sürecimiz boyunca bizimle ilgilenen hasta yatış birimindeki sorumlu Rojda hanımın ilgisi ve desteği için teşekkür ederiz başarılarınızın devamını dilerim

Ömer Mete
Ömer Mete 3 hafta önce
Betül Ok
Betül Ok 3 hafta önce
Devran Emuk
Devran Emuk 3 hafta önce
YER SOFRASI_
YER SOFRASI_ 3 hafta önce

Öncelikle Hizmet güler yüz temizlik bakımında tam not ama bugün hastanede 3. Günümüz yani oda ücreti 5 binden fazla günlük yani günlük bir öğün bile 2 parça etli yemek olmaz mı ıspanak tavuk pirinç çorba yani o kadar paraya yani bu yemekler tatları da yani çok çok iyi diyemem mecbur dışarıdan yiyoruz oda bize ekstra ücret oluyor yani bunun düzenlenmesi lazım teşekkürler

Yasemin Yeşilmen
Yasemin Yeşilmen bir ay önce

3 yaşındaki kızımın geniz eti ameliyatı için gelmiştik , op.dr. Mehmet Salih yağmahan ile görüşme sağladık , kendilerinin ilgi ve alakasından dolayı özellikle de hasta hizmetleri ekibinin hizmetinden dolayı bütün yaşam ailesine teşekkür ederiz

Kevser Alan
Kevser Alan bir ay önce

Çok güzel hizmet veriyorlar. Çalışanları güler yüzlü çok beğendim

Nur K
Nur K bir ay önce

HASTA MAHREMİYETİ DİYE BİR ŞEY YOK!! ORTOPEDİ VE DAHİLİYE VE Anlamadığım bir şekilde çoğu doktorun odasında 3-4 tane kadın tıbbi sekreter midir artık yoksa başka brimlerde çalışan kadınlar mıdır bilmiyorum artık onlardan var. Orada oturuyorlar rahat bir şekilde. Hasta var mı yok mu demeden sohbetlerini ediyorlar. Kahkaha atıyorlar saygısızca, laçka ve laubali bir şekilde oturuyorlar. Ben hayatımda böyle bir şey görmedim. Doktorlar buna nasıl müsaade ediyorlar anlamıyorum!!! Hastaya ve doktora saygısızlık resmen. Anlatmak istediğim özel bir meselemi bu yüzden anlatamadım. Bence hastane bu konuya el atmalı..

nursel kızılay
nursel kızılay bir ay önce

Bugün rahatsızlığımdan dolayı gittim paramla rezil oldum resmen binbir rica minnet bakıyor doktorlar rezilllik resmen devletten kötü doktoru ayrı ters bakıyor sekreteri ayrı ne değişik insanlar hastane değil sanki Şirket insanlar canıyla cebelleşiyor bunlar goygoy derdinde

Husnu Salkan
Husnu Salkan bir ay önce
Efe Ay
Efe Ay bir ay önce
derhem baharat
derhem baharat bir ay önce düzenlendi

Hastanede kaldığımız süre içerisinde temizlik, yemek , hemşirelik ve tüm süreçlerden çok memnun kaldık . Emeği geçen tüm yöneticileri ve ekiplerine çok teşekkür ederiz.

Bitur Batman
Bitur Batman bir ay önce
Barış naif Demir
Barış naif Demir 2 ay önce

Hastane işini bu kadar ciddiye almaları çok güzel gerçekten, hangi kata, Hangi odaya giderseniz gidin güzel kokular ve sizinle ilgilenen insanlar var özel olduğunuzu hissediyorsunuz. Sadece içinde bir tur atmanız bi çok hastalığın geçmesi için yeterli olacaktır.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.