Özel Batıkent Cerrahi Tıp Merkezi

Özel Batıkent Cerrahi Tıp Merkezi

Sarıçam

Yorumlar
ferhat çelebi
ferhat çelebi 2 hafta önce

Alzheimer hastası babamı Saat 16.00 a Uğur TUNA doktora randevu aldım randevu saatinden 15 dakika önce hastaneye geldim doktor çıktı dediler ne bilgi verildi nede mantıklı bir sebep söylediler yarın birdaha gelirsin dedi sekreteri, hastaneye gelmek için işyerinden zorla izin alıp hasta babamı 55km. Uzaktan getirdim sakın randevum var diye güvenip uzaktan gelmeyin boşa düşersiniz, ilgi alaka sıfır.

Beyza NAS
Beyza NAS bir ay önce

Dün akşam Tıp merkezine serum için gittim ancak hijyen ve ilgi açısından çok kötü bir deneyim yaşadım. Hasta yatakları temizlenmemişti, önceki hastanın izleri duruyordu,söylediğimde ise ilgilenilmedi. İlk hemşire damar yolu açamadı, ikinci denemede başka bir kola takıldı. Sadece bana değil orada bulunan tüm hastalara serum aşırı hızlı verildi ve kalkarken dikkat edilmesi gerektiği bile söylenmedi. Ayağa kalkınca başım dönüp düşecek gibi oldum, tansiyonuma bakılmasını istedim normal dendi ama ilgilenilmedi. Gülerek geldiğim yerden Eşimin kolunda yürüyerek çıkmak zorunda kaldım ve eve döndüğümde hâlâ kendime gelemiyordum. Bu kadar özensiz bir yaklaşım sağlık hizmeti olamaz. Sağlık hizmeti diye sunulan şey tam bir sorumsuzluktu.!

Ömer Sağlam
Ömer Sağlam bir ay önce

Yakın zamanda Annem için hizmet aldık, çok değerli yaklaşımları için bütün ekibinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Annem sayenizde daha sağlıklı ve huzurlu iyi ki varsınız ????

Alperen
Alperen bir ay önce düzenlendi

Doktor, hastanenin önündeki çardakta telefonun flaşıyla gözüme baktı, bir şey yok dedi. 500₺ muayene ücreti aldılar???? gözüm o an feci yandığı için münakaşaya girmek istemedim ama haram zıkkım olsun. Çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıkar umarım

İlayda Sena
İlayda Sena 2 ay önce

Küçük olduğu için her alanda yeterli olmasa da iş görüyor.

Mustafa Mantas
Mustafa Mantas 2 ay önce

ᴄ̧ᴏᴋ ᴋᴏ̈ᴛᴜ̈ ʙɪʀ ʜᴀsᴛᴀɴᴇ ʙɪ ʜᴀsᴛᴀʏᴀ ʙᴀᴋᴀᴍᴀᴅıɴıᴢ

Samet Karacaoğlu
Samet Karacaoğlu 2 ay önce

Hastaneye gittik arkadaşımın kanı negatif iken pozitif çıktı uyardık sonrası düzelttiler aşağı bodrum kata gittik işitme testinde kulaklığın arızalı olduğunu öğrendik doktora söyleyince oda farketti lütfen daha dikkatli olur musunuz biz sağlığımız için sizleri tercih ettik güvendik sizden de aynı durumu bekleriz efendim

Cemile Erkan
Cemile Erkan 3 ay önce

Merhabalar bugün dermatoloji doktoru Oğuz bey ile randevum vardı prp islemi ve kök hücre islemi yaptırdım.Doktor bey gerçekten bilgili ve ilgisi çok güzeldi.Kendisine çok teşekkür ediyorum.Kesinlikle tavsiye ediyorum

Zeynep Erkan
Zeynep Erkan 3 ay önce

Dermatoloji doktoru Oğuz Yılmaz bey`den Kök hücre işlemi için randevu almıştım.Bu süreçte Doktor bey detaylı bilgilendirmeyi yaptı ve işlemin bugün yapıldı kendisine ilgisi ve guleryüzünden dolayı çok teşekkür ediyorum.Ayrıca asistanı seda hanımda yardımlarından ve güzel sohbetinden dolayı çok teşekkür ederim

Yüksel Durakoğlugil
Yüksel Durakoğlugil 3 ay önce

Çocuk doktoru esin hocaya ilgisinden, bilgisinden, merhametinden ve güler yüzünden dolayı çok teşekkür ederiz. İlk çocuğumda bu yana kendisi hangi kuruma giderse oraya giderim iyi ki varsınız hocam. Çocuklarımız sizin sayenizde emin ellerde????

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.