Özel Bandırma Royal Hastanesi

Özel Bandırma Royal Hastanesi

Bandırma

Yorumlar
yavuz moralı
yavuz moralı 2 gün önce

Rakibi olmadığı için İstanbul’un Bursa’nın en iyi hastanelerinden fazla fiyat çekiyorlar. Rezaletler gitmeyin

Tulay
Tulay 2 gün önce

Merhabalar 19 Aralık 2025 tarihinde Bandırma Royal Hastanesinde MUSTAFA KINAŞ ortopedi doktorum tarafından diz protezi ameliyatı oldum .Gerek bilgisi ,hastaya yaklaşım ,titiz çalışması,ameliyat sonrası takibi sonucunda başarısına başarı kattığı ameliyatımdan ağrılarımın bittiğini düzgün adımlarımla merdiven çıktığım için sonsuz teşekkür ederim .Bandırmada MUSTAFA KINAŞ hocamla tanışmaktan çok mutluyum iyiki varsınız ????

Ali Albayrak
Ali Albayrak bir hafta önce
Mustafacan Güven
Mustafacan Güven bir hafta önce

Kadın doğum kısmındaki gişe elemanları sanırım Royal hastanesine maaş veriyor , bunlar royalden maaş almıyor.Süslenme ve makyaj videolarından alacağınız eğitimler yerine , insana saygı duyma ve empati videolarından eğitim almanızı öneririm hayatımda bu kadar suratsız saygısız insanları bir arada görmedim . Bizde hizmet sektöründeyiz mesai 2 de bitiyorsa 1.5 ta kapattık diye bir şey kimseye söylemiyoruz yüz ekşiltmiyoruz burun bükmüyoruz insanlara havadan bakmıyoruz maaş alıyorsanız hakkını verin yada çalışmayın kimse sizi çekmek zorunda değil

Selami Can
Selami Can 2 hafta önce
Baris Timagur
Baris Timagur 2 hafta önce

Bende bandirma da paramedik olarak 15. yılında çalışan biri olarak az önce gördüğümüz farkli davranış karışisinda şoka girdik  Hasta olan kişi Yağmur timagur benim kız kardeşim dr.  Burhan Büyükgüngör olabilir yoğun bir nöbet olabilir çok yorulmuş olabilirsiniz ama 5 dk arayla iki farklı hastaya yaklaşımdaki samimiyet yaklaşım şeklinde dağlar kadar farklı yani bunu 14 yasinda olan kız kardeşim bile abi neden böyle dedi Anlamakta güçlük çekiyorum pes diyorum onun haricinde tedavi sonucunda doğal olarak bir bilgi verilmesi aydınlatılması lazım sağlık personeli arkadaştan rica edip çağırdık illa her gittiğimizde sağlık personeliyim bilgi alabillir miyim dememiz lazım

Deniz Alkan
Deniz Alkan 2 hafta önce

Özel mi devlet mi belli değil asla ve asla götürmeyin doktorlar çok ağır bir hasta içerde 40 dk kalıyor nerdeyse rezillik

Emirhan Akbaş
Emirhan Akbaş 2 hafta önce
Gulsah
Gulsah 3 hafta önce

Bandırma royal hastanesinde doğum yaptım dünyanın en iyi doktoru Hayal bey doktorumuzdu tamamen benim sağlık problemlimden kaynaklı bebeğim biraz erken doğdu 10 günlük yoğun bakım sürecimiz oldu başta Hayal bey çocuk doktorumuz Nebahat hanım ve yoğum bakım hemşiremiz canımız öznur ablamız ve 3 tatlı hemşiremiz o kadar güzel ilgilendilerki güler yüzleriyle bizi hep rahatlattılar allah onlardan razı olsun hakkınız ödenmez..????????

Thedeepcool
Thedeepcool bir ay önce

Hayatımda bu kadar rezil bir hastane görmedim para tuzağı sadece aldıkları paraya bakıyorlar hastaların durumları umrunda bile değil doktorların günü birlik yatış +1 tüp kan aldılar 7 bin verdim sonuç hüsran biseyiniz yok geçmiş olsun aldığınız para haram olsun sizi Allaha havale ediyorum kesinlikle böyle rezil bir hastaneyi kimseye tavsiye etmiyorum paranızı ve sağlığınıza yazık dahiliye bölümü ve doktorları vasat ötesi

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.