Özel Akdamar Hospital

Özel Akdamar Hospital

İpekyolu

Yorumlar
Fatma Kızıldogan
Fatma Kızıldogan 6 gün önce

Bir buçuk ay önce ameliyat oldum çok korkuyodum ameliyat olmaktan, doktorum ramazan bey olduğu için kendimi çok şanslı hisediyorum guven veriyo ve gerçekten ilgi alaka ve Sabri için ayrica tesekurlerimi iletmek isterim cok iyi bir sürec geçirdim bu bir bucuk ay içerisinde çok iyi ilgilenen her aradığımızda her sorumuzda bize sabırla ve çok detaylı bilgi veren kadir beyede teşekkürlerr burun ameliyatı olmak isteyen herkeze şiddetle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız

Gülce Semercioğlu Güzel
Gülce Semercioğlu Güzel bir hafta önce
melis ışık
melis ışık bir hafta önce

6 ay önce ramazan hocada ameliyat oldum ekibine ve kendisine çok teşekkür ederim çok memnun ayrıldım ????????

Tuba Aslan
Tuba Aslan bir hafta önce

Akdamar hospital ‘da burun ameliyatı oldum Ramazan Akın hocada kendisi çok ilgiliydi gayet başarılı geçti ameliyatım aynı zamanda kadir beyde süreçle ilgili çok yardımcı oldu ilgiliydi teşekkür ederim

Bilal Akdağ
Bilal Akdağ bir hafta önce

Öncelikle Ramazan hocamıza ve Kadir beye çok ama çok teşekkür ederim. Daha önce de geçirmiş olduğum bir operasyon vardı o süreçte ve şuan ki süreç dahil olmak üzere hocamız Ramazan Akın ve kadir bey gerçekten ilgiyi hiç bir şekilde bırakmadılar. Ve şunu bir kez daha yaşadım ki hastane isimleri değişse de çalışan kadro her zaman hizmetin en güzel adıdır. Tekrardan teşekkür ederim ????????????

Gülsüm Eraygen
Gülsüm Eraygen 2 hafta önce

Çok memnun kaldımm

Seher Teke
Seher Teke 2 hafta önce

Ramazan hocadan ameliyat oldum bir buçuk sene oldum ilgi alakada da çok iyiler. Kadir bey sağolsun çok fazla yardımcı oldu bizlere gören herkes burnumu soruyor o kadar doğal ve estetik kendilerine çok teşekkür ederim gözünüz kapalı güvenebilirsiniz

Duygu KOYUNCU
Duygu KOYUNCU 2 hafta önce

Dermotoloji doktoru Mehmet yunus meydan çok ilgili ve çok güleryüzlü bir doktor sekreteri naz hanım da çok güleryüzlü gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz ☺️

Süma Dülger
Süma Dülger 2 hafta önce

1 hafta önce burun ameliyatı oldum. Doktorum Ramazan Akın’a ve ekibine gönülden teşekkür ederim. Her konuda o kadar ilgili ve naziklerdi ki süreç boyunca kendimi çok güvende hissettim. Ameliyat sonrası dönemim beklediğimden çok daha rahat geçti. Adeta hafif bir grip gibi atlattım, hiç korktuğum gibi olmadı. Bunun en büyük nedeni ise doktorumun saat kaç olursa olsun her zaman yanımda olup her soruma içtenlikle yardımcı olmasıydı. Kendisine ve ekibine tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.

Gülşin Yarar
Gülşin Yarar 3 hafta önce

Bi hafta önce ramazan hoca da burun estetiği oldum tüm süreç boyunca hem ramazan hoca dan hem asistani Kadir beyden çok çok memnun kaldım gösterdikleri ilgi ve alaka için çok çok teşekkür ediyorum iyi ki de tercih etmişim . Gerçekten işini hakkı ile yapan bir doktor düşünen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim .

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.