Özel Akademi Konya Hastanesi

Özel Akademi Konya Hastanesi

Meram

Yorumlar
Fatih Kerkük
Fatih Kerkük bir gün önce

Hijyenik..

Irina Mernenko
Irina Mernenko 6 gün önce

I came to Konya from Russia to see Dr. Emin for rhinoplasty surgery. Dr Emin Eren is a brilliant professional surgeon. Doctors in Russia coudn't help me with rhinoplasty, my case was complicated. But Dr. Emin performed a perfect phinoplasty on me. He also corrected my nasal septum. The recovery was fast and successful; I had no bruising or swelling. I am very grateful to Dr, Emin Eren who changed my life for the better.

Bayram
Bayram bir hafta önce

Anca para toplamayı biliyorlar hizmet etmeye geldimi doğru düzgün tedavi hizmet yok.

HAKAN ŞİŞMAN
HAKAN ŞİŞMAN 2 hafta önce

Konya'nın kalite deyince akla gelen hastanesi.,

makbule konurer
makbule konurer 2 hafta önce

Babamın yürüme şikâyeti nedeniyle şehir dışından gelerek Ortopedi Uzmanı Prof. Dr. Mehmet Ali Acar’a başvurduk. Hocamızın bilgisi, tecrübesi ve hastaya yaklaşımı bizi fazlasıyla memnun etti. Muayene süreci dikkatli, ayrıntılı ve açıklayıcıydı. Böyle değerli hekimleri bünyesinde bulundurduğu için Meram Akademi Hastanesi’ne ve hocamıza teşekkür ederiz.

Günay Güvercintaşı
Günay Güvercintaşı 3 hafta önce

Bu hastane bir halta yaramaz ameliyat oldum dizden rapor parasını alamadım çok mağdurum

İremsu Karahüyük
İremsu Karahüyük bir ay önce

03.01.2026 tarihlerinde gece yarısı acil servise gittik ve açıkçası yaşadığımız muamele hiç hoş değildi. Acil serviste çalışan bir doktordan beklenen en azından düzgün bir iletişimdir diye düşünüyorum ama maalesef öyle olmadı. Sorularımıza tersleyerek cevap verdi, sanki zorla bakıyormuş gibi davrandı. Zaten stresli ve tedirgin bir haldeyken bir de bu tavırla karşılaşmak insanı daha da geriyor. Kimse özel ilgi beklemiyor ama saygı bekliyor. Umarım yetkililer bu konuda gerekli uyarıları yapar çünkü sağlık hizmeti böyle olmamalı. Kimseye tavsiye etmiyorum.

Yunus Emre Karahüyük
Yunus Emre Karahüyük bir ay önce

Acil bölümünde olan doktorun hem hastaya hemde hasta yakınlarına davranma tarzı çok kötü acil bölümüne bi ilgi alaka vermeleri lazım o koltukların güzel ahlaklı ilgi ve alakaya önem veren doktorların olması lazım bu yüzden tavsiye etmiyorum sonuçta burası bir özel hastane

Filiz Boncuk
Filiz Boncuk bir ay önce

iş için başvru yapmıştım sağlık raporu alacaktım ama karşılamada ki arkadaş çok sevimsizdi ne bir hoşgeldin ne beş gittinhesabı selam sabah yok ne yazık ki fiyat olarak zaten anlaşmalı gittiğim için uygundu ama tedavi olarak gidilse ne olur bilmiyorum

Melek Koçyiğit
Melek Koçyiğit 2 ay önce

Kadin hemsirelerin yasli erkek üroloji hastalarina bakmama gibi garip bir uygulama var eğer bu kadar hashaslarsa bu meslegi yapmasinlar

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.