Özel Adıyaman Gözde Hastanesi

Özel Adıyaman Gözde Hastanesi

Merkez

Yorumlar
oğuzhan ergün
oğuzhan ergün 2 yıl önce düzenlendi

Dila hanım icin 0 puan hastaneyi kesinlikle önermiyorum. esim dogum yapacak Kahramanmaraş ta özel bir hastanede gozde hastanesinin yari parasına dogum icin anlaştık sağolsunlar gayet ilgililer. En azından Bizi telefonda azarlar gibi konuşmuyorlar.

Mahmut bilgiç
Mahmut bilgiç 3 yıl önce

Kulak burun boğazda bulunan doktorun sekreteri daha anlayışlı ve üslubunu düzeltmesi gerek

M
M 3 yıl önce

Otopark sıkıntısı var

Mahir Erol
Mahir Erol 3 yıl önce

Bir soğuk algınlığı Tahlillerle beraber 1000 tl masraf tutuyor insanlar ne kadar maaş alıyorki bu paraları ödesin

turk ogun acet
turk ogun acet 3 yıl önce
Mehmet Günaydın
Mehmet Günaydın 3 yıl önce

Ben çok hastane gördüm ama gözde hastanesi maalesef üzülerek söylüyorum ki para tuzağı. Yani size önce herşeyi yaparız falan filan sonra muayene, tahlil ve bütün tetkiklerden sonra bizim işimiz değil deyip başka hastaneye gitmeniz lazım diyorlar size. Bizzat başımıza geldi. Sakın ha gitmeyin derim. Ve zamanla bütün sosyal medya platformlarında başımıza geleni yazacağım. İfşa etmem gerekiyor. Başkalarıda yanmasın diye.

Emrullah Kurt
Emrullah Kurt 3 yıl önce düzenlendi

300-400 lira muayene ücreti alıyorsunuz, yeri geldiğinde küçük müdahaleler için fırsatçılık yapıp yüksek miktarda ücretler talep ediyorsunuz, ancak ikinci bir asansörünüz bile yok. Asansör için on dakika beklenir mi! Biz bu hastanede bekliyoruz. Milleti eşek yerine koyuyorsunuz. Paramızı alalımda gerisi önemli değil tabi sizin için.

Emin ÇETİN
Emin ÇETİN 3 yıl önce

Kadın Doğum polkinliğinden Filiz Hocaya eşimi götürüyorum. İşinin ehli, güler yüzlü, müthiş bir doktor. Kesinlikle tavsiye ederim.

IŞIL IŞIK
IŞIL IŞIK 3 yıl önce

Hastaneden ve çalışanlardan çok memnun kaldık. İlgi alaka çok iyiydi. Yakınlarınızı gözü kapalı emanet edebilirsiniz ????????????

Gülay Demir
Gülay Demir 3 yıl önce

Özel hastane olmasına rağmen hastamızı götürdük hastamız hakkında bilgi alamıyoruz.Muhattabımız yok.Günde 3 kez hasta yakınları bilgilendirilmesi gerekirken bize bir açıklama yapılmadı.Hastamızın memnun kaldığı bir doktor için gittik ama hiç memnun değiliz.Hastamıza farklı bir müdahale yapıldığı konusunda endişelerimiz var şuan bir sonuca gidilmediği için açıklamicam ama bence güvenilir hastane değil ayrıca çok pis bir hastane hijyen ortamı yok

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.