Merkez
Dila hanım icin 0 puan hastaneyi kesinlikle önermiyorum. esim dogum yapacak Kahramanmaraş ta özel bir hastanede gozde hastanesinin yari parasına dogum icin anlaştık sağolsunlar gayet ilgililer. En azından Bizi telefonda azarlar gibi konuşmuyorlar.
Kulak burun boğazda bulunan doktorun sekreteri daha anlayışlı ve üslubunu düzeltmesi gerek
Otopark sıkıntısı var
Bir soğuk algınlığı Tahlillerle beraber 1000 tl masraf tutuyor insanlar ne kadar maaş alıyorki bu paraları ödesin
Ben çok hastane gördüm ama gözde hastanesi maalesef üzülerek söylüyorum ki para tuzağı. Yani size önce herşeyi yaparız falan filan sonra muayene, tahlil ve bütün tetkiklerden sonra bizim işimiz değil deyip başka hastaneye gitmeniz lazım diyorlar size. Bizzat başımıza geldi. Sakın ha gitmeyin derim. Ve zamanla bütün sosyal medya platformlarında başımıza geleni yazacağım. İfşa etmem gerekiyor. Başkalarıda yanmasın diye.
300-400 lira muayene ücreti alıyorsunuz, yeri geldiğinde küçük müdahaleler için fırsatçılık yapıp yüksek miktarda ücretler talep ediyorsunuz, ancak ikinci bir asansörünüz bile yok. Asansör için on dakika beklenir mi! Biz bu hastanede bekliyoruz. Milleti eşek yerine koyuyorsunuz. Paramızı alalımda gerisi önemli değil tabi sizin için.
Kadın Doğum polkinliğinden Filiz Hocaya eşimi götürüyorum. İşinin ehli, güler yüzlü, müthiş bir doktor. Kesinlikle tavsiye ederim.
Hastaneden ve çalışanlardan çok memnun kaldık. İlgi alaka çok iyiydi. Yakınlarınızı gözü kapalı emanet edebilirsiniz ????????????
Özel hastane olmasına rağmen hastamızı götürdük hastamız hakkında bilgi alamıyoruz.Muhattabımız yok.Günde 3 kez hasta yakınları bilgilendirilmesi gerekirken bize bir açıklama yapılmadı.Hastamızın memnun kaldığı bir doktor için gittik ama hiç memnun değiliz.Hastamıza farklı bir müdahale yapıldığı konusunda endişelerimiz var şuan bir sonuca gidilmediği için açıklamicam ama bence güvenilir hastane değil ayrıca çok pis bir hastane hijyen ortamı yok
| (0416) 213 00 31 |
| www.gozdehastanesi.com.tr/adiyaman |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 4.3 / (367 yorum) |