Küçükçekmece
Sandiviç ekmeği büyük ve uygun fiyatlı kücük cekmecenin en iyi dönercisi 4 yıldır nurdan döner söylüyom
Dostum döneri nasıl kötü yapabilirsiniz iğrenç bir döner yedim siz bir daha yemek yapmayın dükkanda kapatın ya da dükkana sağlık bakanlığı'na söyleyeceğim kapatsın dünyanın en kötü yemeklerini yapan bir işletme sizsiniz
Hayatımda böyle kötü döner yemedim et çiğ sipariş iki saat sonra geldi misafirlerime rezil oldum verdiğim parayı helal etmiyorum
Harikulade
Hayatimda bole kotu bir yemek yemedim. 2 aile gidip tantuni yedik kullandigi yag kullanilmis yag sonradan farkettim legen gibi birseyin icinden cikartti koyu sari kullanilmis yag hizmet sifir kalite yok muessesenin ici barakadan ibaret ben yorumlari okumadan gittim keske okusaydim gercekligimle soyluyorum yanimizda bebegimiz vardi onada ikram etti dusunmu tesekkur ederiyorum ama keske ikram etmeseydi bebegimiz eve gelince sabaha kadar istifra etti tavuk doneri kesmis kenarda bekletmis afedersiniz sokak hayvaninin onune koysaniz yemez bu isyerindeki kisi icin cok normal gozukmus birsey ama musteri icin asla kabul edilemez birsey vasat haldeler kesinlikle saglik bakanliginin buraya denetime gelmesi gerekiyor saygilarimla.
Döneri 1 saat önceden kesmiş ve kenara koymuş ve insanlara bu şekilde servis ediyorlar
Hayatımda bu kadar kötü tantuni yemiştim lezzet sıfır hijyen desen yok döner dünden kalmaydi üstüne ilave etmişsiniz birdaha asla.
Her şeyiyle mükkemmel di.
Döner gayet lezetli ve uygundu
Mersin'de bile böyle güzel tantuni hizmeti yok..
21 yıllık hayatımda yediğim en kötü tavuk dönerdi gece sipariş verdik sabahı karnım ağrıyordu ne yaptıysam geçmedi ve en sonunda kusturdu beni bozuk marul mu kullanmışlar ne anlamadım kesinlikle gece bişeyler yemeyin buradan
Sipariş verdikten 1 saat sonra Arıyorum biz oraya sipariş getirmiyoruz diyorlar Niye sipariş alıyorsunuz o zaman
2 tane yemekde hepsi birbirine karışmıs dökülmüş halde geldi
| 0538 963 34 72 |
| Dönerci |
| 3.7 / (38 yorum) |