Öz İskenderun Döner İslahiye

Öz İskenderun Döner İslahiye

İslahiye

Yorumlar
MR Hopper
MR Hopper 17 saat önce
Veysel Hakan
Veysel Hakan bir hafta önce düzenlendi
Mirac Taşkın
Mirac Taşkın bir hafta önce

Gerçekten İslahiye de yedigim en güzel temiz bir mekan güler yüzuyle ve müşteri memnuniyeti ilgili akalaari olsun gerçekten teşekkür ederim çalışan personel ler de onlara ayrı tskr ederim kendi aylem girdiğim bir mekan tavsiye ederim elinize sağlık efendim

Enes
Enes bir ay önce

Bir doner istedik 40dk gec geldi bizden sonra gelen herkes aldi donerini bitirdi. Personeller mega sovalye oynuyo isbasinda. Ekmekleri asiri kalitesiz hayvan gibi yag bastiklari icin cok belli olmuyor. Patatesleri de assssiri kalitesiz eti de sakiz gibi. Cop biryer sakin gitmeyin.

Veli Serhat Dilek
Veli Serhat Dilek bir ay önce
İlteriş Kağan Günay
İlteriş Kağan Günay bir ay önce
İbrahim halil Görgülü
İbrahim halil Görgülü 2 ay önce

Çok güzel ama biraz daha erken gelse mükemmel davranışları güzel temizlik güzel herşey güzel herkese tavsiye ederim bide birazdaha soslu olsa güzel olur...

İrem Durmaz
İrem Durmaz 2 ay önce

Çok güzel lezzetli çok sıcak geli yor

Orhan sefa Ören
Orhan sefa Ören 2 ay önce

İstediğim gibi gelmedi patetessiz istemiştim yanlış geldi

Gökçe
Gökçe 4 ay önce
“udayke” Uday
“udayke” Uday 4 ay önce

valla 1 lira etmez ustalarınıza önce Iskenderun usulüyle antakya arasındaki farkı ögretin

osman çavuş
osman çavuş 4 ay önce
Sergül Yıldız
Sergül Yıldız 6 ay önce

Tesadüfen uğrayıp hayran kaldığımız dönerci..Hizmet çok iyiydi çalışanlar kibardı, döner lezzetliydi sosuna bayıldıkk kesinlikle 5 yıldız ✨

Mustafa Uzun
Mustafa Uzun 7 ay önce
Mustafa AK
Mustafa AK 7 ay önce
Alper Z.
Alper Z. 9 ay önce
Okkes
Okkes 10 ay önce

Öz iskender İslahiye gelen güzel döner yapan ve kalite desen var lezzet desen var ocaktaki usta'dan tut kasada oturan kişiye kadar profesyonellik herşeyi çok güzel teşekkürler öz iskenderun ailesi

Yasemin Yakar
Yasemin Yakar 10 ay önce

İskender söyledik.İyi pişsin dedik ama o kadar serttti ki benim keskin dişim bile kesmedi.İnce ince kesilmesi gereken etler bildiğiniz kuşbaşı gibiydi beğenmedim eti.Onun dışında paketleme güzel hizmet güzel

Tugce Demir
Tugce Demir 11 ay önce
Sefa Başak
Sefa Başak 11 ay önce
İletişim Bilgileri
0541 778 31 11
Dönerci
3.7 / (162 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.