Merkez
Öncelikle mahallemizin gözbebeği diyebilirim. Her türlü aktar ve baharat ihtiyacımızı karşılıyor. Kaliteli ürünler ve güleryüzlü hizmet insanı memnun ediyor. Fiyatlar da gayet uygun. Temiz ferah bir ortam. Teşekkürler Öz Baharat ve Aktar
Güvenilir kaliteli ürünler satan bir işletmedir herkese tavsiye ederim
Aile olarak güvenli baharatlar alabileceğiniz bir işyeri.Herkese tavsiye ederim.
Güler yüzlü personel ve kaliteli ürünleriyle çok memnun kaldım inşallah böyle kaliteli esnaflar dahada çoğalır
Sanırım Eylül ayı başlarıydı. Limon tuzu almak için girdim. Kilosuna 160 Lira dedi. Ben de "Ne kadar pahalanmış" dedim ve 20 liralık az miktarda aldım. Bir de "Limon tuzu artık hazine gibi, yolda elinden kaparlarsa şaşırma" diye dalga geçti. Birkaç gün sonra çarşıda Halktan'da kilosunu 49 liraya görünce bu baharatçının yedi sülalesine yasin okudum(?) Ticari ahlak, kurumsal kültür, etik ve bilindik tüm değerler adına kınıyor ve verdiğim bir yıldızı bile haketmediğini belirtmek istiyorum. Kesinlikle alışveriş yapılmaz burdan. Ben asla yapmam. Çünkü müşteriye saygı ve ticari ahlaktan nasipsiz insanların haram rızıkla hemhal olduğu bilinmelidir.
Güler yüzlü ürünler kaliteli fiyat uygun herzaman alışveriş yaptığım yerdir
Pahalı...
Aradığınız her şey en uygun fiyatlara ????????????????
| 0530 179 22 19 |
| Aktar |
| 4.4 / (17 yorum) |