Öykü Döner

Öykü Döner

Yavuzeli

Yorumlar
Hasan hüseyin Çelik
Hasan hüseyin Çelik 3 ay önce

Dezemin oğlu Yavuzelinde 1 numara

Muhammet Ç.
Muhammet Ç. 4 ay önce

Ben belirtmememe rağmen dönerin içerisine mayonez koymuşlar. Dedim mayonezsiz başka yapar mısınız? Bunun parasını alıp öyle yaparız dediler. Paket vereceklermiş yaptıklarını. Bir döner 90 TL iken içi bir buçuk olsun dediğim dönersen de 150 TL aldılar. Sadece o paketi alıp çıktım. Tavırları da hoş değildi. Yardımcı olmadılar hiç. Kötü yorum yapacağımı söyledipimde de istediğimi yapabileceğimi söylediler ve umurlarında olmadı. Kimseye önermiyorum.

Ferdi Özkılıç
Ferdi Özkılıç 5 ay önce
İnci İnci
İnci İnci 7 ay önce
Çağrı Taş
Çağrı Taş 9 ay önce
çetin Bilal
çetin Bilal bir yıl önce düzenlendi
Arda Can ŞEN
Arda Can ŞEN bir yıl önce

Paket sipariş istedim 1 saat gelmedi. Tekrar aradığım zaman ben o adrese yemek göndermiyorum diyerek tersledi, insanlıktan nasibini almamış bir işletme

Emrullah GÜNENÇ
Emrullah GÜNENÇ bir yıl önce

Kesim yapan dayı nerdeyse öfkeli yüzüyle müşteriyi kesecek. Tuz sıfır standart bir tuz oranı olması lazım diyorum. Dayı tek sen yemiyorsun dedi ???? Öykü firmasının bir tadım testi yapması gerek tuz sıfır ve sos az

Yunus Gungor
Yunus Gungor bir yıl önce düzenlendi
Ali Kılıç
Ali Kılıç bir yıl önce

Berbat bir yemek çok pahalı tatsız tuzsuz

İletişim Bilgileri
Dönerci
3.7 / (36 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.