Oyakkent 2

Oyakkent 2

Başakşehir

Yorumlar
yaşar ilker çelik
yaşar ilker çelik 2 hafta önce
Wildflower
Wildflower 4 hafta önce düzenlendi

İşiniz çocuklarınızın okulu başakşehir deyse oturulunabilir onun dışında yaşanmaz başakşehirin içinde de bi trafik sorunu var zaten bide başakşehir dışında işiniz okuluz varsa toplu taşıma da dahil hayatınız yollarda geçiyor tüm toplu taşımalar dolanarak geliyor ve aktarma yapmanız gerekiyor metroya bile arabayla gitmek zorundasınız metro durağı uzak olsada önceden yürüyebilirdiniz ama şimdi yapılan yol ve üst geçitlerden sonra imkansız yayalar düşünülerek yol yapılmamış birde başakşehirliler hiç trafik kurallarına uymuyor yani araban yoksa çok çok zor araban olsada trafik yani evden çıkmayan emekliye hitap ediyor eskiden sakin di şimdi o sakinliğini de kaybetti yönetim desen tüm yönetimin içi geçmiş etkili değil evlerin içi de artık çok eskimiş ev sahipleri tamir tadilat falan yapıyorlar evsahiplerinin çoğu askeri emeklisi burunları 100 karış havada kendi aralarında da aylık kira konusunda birbirine acayip gaz veriyorlar 1 kuruşları kalmasın aman aman yıllardır oturan kiracılarını 2 lira için kapı önüne koyarlar istediği zammı yapma hakkını görürler birde askeri emeklisi emlakçı var zaten tüm zamların başını o çekiyor aman uzak durun Velhasıl çok soyutlanmış bir şekilde yaşamak istiyorsanız gidin yoksa uzak durun

Mehmet Halit Calayir
Mehmet Halit Calayir bir ay önce
Hilal Süyümbike Maraş
Hilal Süyümbike Maraş bir ay önce

Huzurlu bir site, düzenli ve intizamlı olması taleplerle ilgilenilmesi ve adaletli kuralların olması sebebiyle Başakşehir’de en çok tercih edilen güvenli yerlerden biri haline geldi.

Ahmet Ekinci
Ahmet Ekinci bir ay önce
Saime Kezban Kıcalı
Saime Kezban Kıcalı bir ay önce düzenlendi

Evler cok yeni değil ancak cok güzel yapilmis cok kullanışlı ve geniş

Ali Kurt
Ali Kurt bir ay önce düzenlendi

Ahmet ve Ahsen kardeşlerim yeni eviniz hayırlı olsun

Arzu Açıkel
Arzu Açıkel 2 ay önce düzenlendi

Sitedeki kedileri sorun edip sürekli bloklarda bildiri yayınlayan, o küçücük canlara verilen kuru mamaları tekmeleyip “buralara mama koymayın, vermeyin” diyerek sorun çıkaran ve hatta şikayet eden yönetim, biraz da bu kişilerle ilgilenin ! “Hiçbir hayvanın yapmayacağı davranışları bu sorumsuz insanlar, çocuklar yapıyor.” Her zaman bu şekilde; bir değil, iki değil! Adam akıllı aktif bir sayfa yapın da her akşam bu rezillikleri paylaşabilelim. Resimler sayfanızda paylaşıldı. Kedilerle uğraşmaktan vakit bulursanız görürsünüz.

Mesut Gokoluk
Mesut Gokoluk 3 ay önce
Burak Taha KARACA
Burak Taha KARACA 3 ay önce
Sky Iron
Sky Iron 3 ay önce düzenlendi

Geldiğimize geleceğimize bin pişmanız. Gelirken sakin huzurlu diye geldik, kendi evimiz dedik şok içindeyim! Biz hayatımızda ilk defa sitede oturmuyoruz! Birçok ilde yaşadık çeşitli insanlar tanıdık ama böylesini ilk defa görüyoruz! İçerideki güvenlik ve site yönetimi ortak olarak huzurumuzu bozmak için her türlü şeyi yapıyorlar. Her gun arayıp rahatsiz ediyorlar. Çamaşırı içeri asiyoruz yine de arayip camasirlari baska yere asin diye rahatsiz ediyorlar. Kendi uydurduklari kanunsuz kurallar silsilesi yayınlamışlar. Buna uyumamızı bekliyorlar aracımızı kendi evimizin onunde yer olmasina ragmen kapicilarin ve site içi çalışan elemanların arabasini buraya koyup bizim araçları dünyanın bir ucuna parketmemizi söylüyorlar. Aksi takdirde hukuksuz bir şekilde kanunlarda yer almayan kendi cezalarını uygulayacaklarini söylüyorlar bu bir tehdittir! Bunun için hukuki süreçler başlatmayı düşünüyoruz. Ailemin ve kendimin huzuru çok bozuk durumda. Güvenlik amiri diye yoldan geçen birini guvenlik kulübesine koymuşlar kapıcılarla site teknik elemanlarıyla muhabbet edip herkesin dedikodusunu yapıyor! Eger buraya taşınmayı düşünen varsa acilen kararından geri dönsün. Biz çok pişmanız! Ileride kısa vadede buradan da taşınıp başka yere yerlesmek istiyorum. Keşke burdan ev almasaydık ama iş işten geçti. Alın siteyi başınıza çalın! Ne bir atm ne bir adam gibi otopark ne bir spor salonu sıfır koskoca sıfır. Sitenin eksikleri burada oturan insanların sorunu değil!!! Dağ başına ufacık bi site yapmışlar bir de ustune vasifsiz insanlarla ustumuze geliyorlar! Site yönetiminin maşalarıyla görevlerini kötüye kullandiklarına şahit olmaktayız. Yasal mercilere şikayetlerimizi yapmayı düşünüyoruz. Çünkü huzurumuzu kimse kaçıramaz! Site yönetiminin acilen değişmesi lazım çok acil hem de! Butun site sakinlerine sesleniyorum! Lutfen kendi kendimize toplanalim oncelikle bu site yonetimini ve kurduklari duzeni, sonra da işbirlikçilerini buradan uzaklaştıralım. Ya da hep beraber yasal olarak hukuki hakkimiz neyse onu kullanalım bicak kemige dayandı artık yoksa bundan sonra olaylar baska bir boyuta gececek! Hergün birilerinin arabalarını çektiriyorlar site sakinlerini tehdit ederek burada yaşayan insanlara çözüm üretmek yerine zarar vererek yol buluyorlar! Bir ton kar yağdı site ara yollarına bir gram tuz dökmediler! Beyaz masa mı artık savcılık mı lütfen hep beraber hareket edelim.

Adem AYDOĞDU
Adem AYDOĞDU 3 ay önce
ozcan canker
ozcan canker 4 ay önce düzenlendi
Gülay Kader
Gülay Kader 4 ay önce
Esra ÇETİN
Esra ÇETİN 5 ay önce
S. E
S. E 5 ay önce

Otoparklar numaralandırılmadan önce park sorunumuz yoktu.Saçma sapan bir sistem yaptılar bırakın misafiri kendimize dahi yer bulamıyoruz.Onlarca numaralı yer boş duruyor ama biz yer bulamıyoruz.Bu saçma sistemden vazgeçin artık rezil ettiniz siteyi,sitede huzur bırakmadınız!!! Ne bir market var,ne fırın ne sosyal ortam.Otopark numaralarına kafa yoracağınıza eksiklere kafa yorun biraz!

Metehan Can
Metehan Can 5 ay önce

Site yönetiminden şikayetçiyim rezil oluyoruz güvenliklerin davranışları olsun tavırlılar maçtan dolayı dışarda araç park edecek yer yok site içersinde bomboş yerler var ben 20 dakika yer arıyorum boş yer yok sitede içersinde arabalarla koltuk kapmaca oynuyoruz boş yer bulursak ise şükür ediyoruz böyle bir dünyamı var arkadaş yapamıyorsan bırak bu işi bilen geçsin 1+1 2+1 3+1 dairelere aynı otopark sınırı verirsen böyle iş mi olur güvenlik 1100 daire var diyor otopark 1000 araçlık boşuna mı aidat ödüyoruz bu nasıl düzen kardeşim

İstanbul bayramcı nakliyat
İstanbul bayramcı nakliyat 5 ay önce
Ibrahim Uzunlar
Ibrahim Uzunlar 6 ay önce
Rodi Cuma
Rodi Cuma 6 ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.