Sumbas
Dükkanda paket yaptırdım sonra yedik kimse beğenmedi
Öğrenci dostu,lezzetli, citir citir butün genclerin denemesi bi lezzet harika.
aşırı begendim gelin bence ultrasonik muhteşem dönerleri var mekan ve çok samimiler
Herkes çok güleryüzlü döner on numara fiyatlar gayet ucuz çıkın çıkın gelin
Hayatımda yediğim en kötü dönerdi
Az önce çift lavaşlı standart durum istedim kampanya vardı durum ayran 100₺ yemek geldi hızlıca sorun yok yoğun değildi dükkan emekten inanılmaz bir yanık tadı geliyordu lavaş çok kalındı tavuk tadı hiç alamadım sos mayonez çok kötüydü miğdem bulanıyor tadı rezaletti içinde marul istemedim ama içerisinde azda olsa marul vardı 120₺ ödemem gerekiyordu benden 150 istendi sebebi ise çift lavaş olursa içinin de bol olması gerekiyormuş saçmalık kimseye tavsiye etmem
| 0543 328 11 80 |
| Dönerci |
| 4.2 / (9 yorum) |