ÖRNEK EDO DÖNER

ÖRNEK EDO DÖNER

Horasan

Yorumlar
Adem Demirel
Adem Demirel 6 gün önce
Hakan Kuyumcu
Hakan Kuyumcu 2 hafta önce

Tavsiye ederim ????????????

Adem D.
Adem D. bir ay önce
Murat YILMAZ
Murat YILMAZ bir ay önce

Uzun zamandır bu kadar güzel ve lezzetli döner yememiştim ????

MEHMET TURHAN
MEHMET TURHAN 2 ay önce
ümit çaylak
ümit çaylak 2 ay önce
İbrahim Özdemir
İbrahim Özdemir 2 ay önce
TÜLAY KAHRAMAN
TÜLAY KAHRAMAN 3 ay önce
bahadır Utlu
bahadır Utlu 3 ay önce

Döner çok lezzetli

Bülent Bahadır
Bülent Bahadır 3 ay önce

Tadı bana göre değildi Çünkü içerisinde baharat vardı. Ama çok kalabalıktı Demek ki o şekilde Beğenenler vardır

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.